Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ingen gnist??
#1
Hvad gør jeg? Min knallert gider ikke at gniste. Det er ikke tænd-rør det er galt med.
Please kan i hjælpe? Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Søg i forummet, det har været oppe og vende mere end een gang. Smil
Svar
#3
Søg i forumet..
Og mere info skal man også have, hvad der er prøvet (de ting du skal prøve kan du forumsøge).
Svar
#4
(06-11-2012, 17:41)MzunguRune Skrev: Hvad gør jeg? Min knallert gider ikke at gniste. Det er ikke tænd-rør det er galt med.
Please kan i hjælpe? Grin

Hvor ved du fra, at det ikke er tændrøret ?

Har du undersøgt tændspolen ?

Spændingsregulatoren ?
Hygge hejsa.
Svar
#5
www.scootergrisen.dk

Blink med øjet
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg ved det ikke er tændrøret, fordi jeg har tjekket med 3 forskellige tændrør. Hvor sidder tændspolen, og hvordan ser den ud? Smil
Svar
#7
(07-11-2012, 01:03)MzunguRune Skrev: Jeg ved det ikke er tændrøret, fordi jeg har tjekket med 3 forskellige tændrør. Hvor sidder tændspolen, og hvordan ser den ud? Smil

Følg dit tændkable Smil (det som hætten du sætter ud over tændrøret sidder i)

Synsk er vi knap så mange der er, så hvor den præcist sidder, er svært at svare på uden du skriver hvilken model knallert du har Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
Super Grin Mange tak.
Svar
#9
Det er en Yamaha Sting.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(07-11-2012, 01:03)MzunguRune Skrev: Jeg ved det ikke er tændrøret, fordi jeg har tjekket med 3 forskellige tændrør. Hvor sidder tændspolen, og hvordan ser den ud? Smil

Det kunne jo være 3 tændrør af den forkerte type. Det kommer man ikke langt med.
Svar
#11
Det er det ikke. det er dem man skal bruge jeg har.
Svar
#12
[Image: STING.JPG]

Kender ikke modellen, og ved ikke om den jeg linker til er standard (men tror det ikke)

Tændspolen er den lyseblå du kan se midt i "motorområdet"
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar


Forum spring: