Søg Garagen Hej Gæst! Register

Olie.
#1
Var inde og købe olie idag og det var noget af en udskrivning. 159.- kr for 1L hos den lokale tankstation. Hvad bruger i andre?
Giantco Venus 1 SOLGT.
Peugoet Vivacity '05 SOLGT.
===================

Peugeot Speedfight 1 LCE '97.

Peugoet Speedfight 1 LCE '99

WV Vento 1995.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Biltema helsyntetisk til 79kr literen.
Svar
#3
TSvansens fuldsyntetiske. 3 l for 198.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Jeg bruger denne : http://www.speedline.dk/da/scooter/olie-...gs-280120/

Det er både et kendt mærke, rigtig god smøring, samt giver ikke meget røg. Og frem for alt meget billigUdråbstegn
Denne olie soder ikke dit cylinder og stempel til som andre no-name olier til en 20'erGriner
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
#5
(06-11-2012, 01:27)Ra1994gh Skrev: Jeg bruger denne : http://www.speedline.dk/da/scooter/olie-...gs-280120/

Det er både et kendt mærke, rigtig god smøring, samt giver ikke meget røg. Og frem for alt meget billigUdråbstegn
Denne olie soder ikke dit cylinder og stempel til som andre no-name olier til en 20'erGriner


Billig, billig og billig, ja ja ved godt her er krise. Men er træt af det ord, folk vel ik betale hvad det koster. Dog tager mit arbejde 129kr for den olie...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så har I da vist tjent nok på den olie når den koster 92.- hos speedline. Jeg tror at jeg vil hoppe på den Castrol olie, da jeg ikke vil udsætte min motor for unødvendig slitage som sod jo giver.
Giantco Venus 1 SOLGT.
Peugoet Vivacity '05 SOLGT.
===================

Peugeot Speedfight 1 LCE '97.

Peugoet Speedfight 1 LCE '99

WV Vento 1995.
Svar
#7
Vi har brugt denne olie :
http://www.weboil.dk/product.asp?product=223

Og den har aldrig givet os sodproblemer, hverken på speedfight, kymco eller comet. Den er billig og i orden, og ikke en hvor du betaler 50% for navnet alene, men du betaler for hele produktet Smil
Svar
#8
(06-11-2012, 08:20)garby Skrev: Så har I da vist tjent nok på den olie når den koster 92.- hos speedline. Jeg tror at jeg vil hoppe på den Castrol olie, da jeg ikke vil udsætte min motor for unødvendig slitage som sod jo giver.


Kommer vel an på hvad nok er?, folk kan jo bare lad være at købe den. Men forbrugere vil satme ik betale hvad det koster.

Men f eks , så vil en medarbejder jo gerne ha mere i lønposen, men selv samme person vil bare ikke betale mere for en vare...
Svar
#9
Tak Claus det vil jeg så fortsætte med, det er jo en god pris, Det er godt der er små netbutikker selvom de jo er med til at smadre den normale handel, men det ser ud til at være en rigtig god olie
Giantco Venus 1 SOLGT.
Peugoet Vivacity '05 SOLGT.
===================

Peugeot Speedfight 1 LCE '97.

Peugoet Speedfight 1 LCE '99

WV Vento 1995.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Der er endda også dygtige folk bag den forretning, så du kan trygt handle der. De ved hvad de laver og sælger, det er ikke blot som at gå ned på tanken eller i bilka, hvor du betaler en ekspedient for hans arbejde, uden han/hun aner hvad det er for et produkt han reelt sælger, og hvorfor han skal anbefale det frem for andres Smil Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen heldigvis. Vi har her hjemme brugt mange af de olieprodukter der tilbydes på weboil. Uden at vi kan klage på en eneste af dem.
Læs evt mere om andres anmeldelser af dem og deres produkter her :
http://www.trustpilot.dk/review/www.weboil.dk
Svar
#11
Bruger det gode tilbud i thansen fuldsyntetisk 3L for 198kr..
Olieblander + lidt i benzinen.. Dumt sted at spare.
Sodproblemer har jeg ikke Heller ikke dengang jeg kørte lovligt /dagligt.
Svar
#12
Den til 99 kr på Statoil, men den blev min knallert bare sløv af, så skiftede til fulsyntetisk 2takt olie til en crosser, og så kørte den perfekt igen, det koster dog mellem 150 -250 kr for en liter an på hvor jeg købte det.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar


Forum spring: