Søg Garagen Hej Gæst! Register

Netflix endeligt kommet til danmark.
http://www.netflix.dk

Niceness. Har jeg set frem til og der er pt 1 måneds gratis.

Er ret fedt da man siger hvad man kan lide og så foreslår de hvad man kan se og 79kr i mnd for alt det film og serier du vil, er sq svært at sige nej til.

Jeg fandt frem til Oscar's Oasis og The Killing på den måde. 2 serier jeg nok ellers aldrig ville have fundet og de er go underholdning (passer godt til min smag).
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(29-10-2012, 21:40)Havoc Skrev: http://www.netflix.dk

Niceness. Har jeg set frem til og der er pt 1 måneds gratis.

Er ret fedt da man siger hvad man kan lide og så foreslår de hvad man kan se og 79kr i mnd for alt det film og serier du vil, er sq svært at sige nej til.

Jeg fandt frem til Oscar's Oasis og The Killing på den måde. 2 serier jeg nok ellers aldrig ville have fundet og de er go underholdning (passer godt til min smag).

Ja, det er meget godt med 1 md. gratis film/serier. Men ikke når de kræver bankkontooplysninger på forhånd , før man får den måned gratis. Det kan og burde vente til måneden er gået.
Anaig City Elf 2019 13.000 km.
Svar
(29-10-2012, 22:16)Jps Skrev: Ja, det er meget godt med 1 md. gratis film/serier. Men ikke når de kræver bankkontooplysninger på forhånd , før man får den måned gratis. Det kan og burde vente til måneden er gået.

Man får en mnds gratis ved køb. Ikke bare 1 mnds gratis forbrug. Derfor der skal bruges kredit oplysninger. Og så tror jeg det er for at forhindre folk i at lave 10000 emails for at se gratis netflix hele tiden. Er dog bare et bud. Jeg har ikke noge imod at give mine oplysninger, så længe der ikke bliver trukket noget før der skal Smil
Svar
(29-10-2012, 22:44)Havoc Skrev: {...} Jeg har ikke noge imod at give mine oplysninger, så længe der ikke bliver trukket noget før der skal Smil

Det er rigtigt pænt af dig. Send dine oplysninger til mig i en PB. Fræk Grin

NB. hvis man har et Spotify abonnement, så er der gratis Netflix resten af 2012, påståes det.

http://www.ndroid.dk/2012/10/kup-til-spo...n-af-2012/

Svar
(29-10-2012, 22:55)barden Skrev: Det er rigtigt pænt af dig. Send dine oplysninger til mig i en PB. Fræk Grin

NB. hvis man har et Spotify abonnement, så er der gratis Netflix resten af 2012, påståes det.

Godt man har Telia, og dermed 6måneder fri SpotifySmil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(29-10-2012, 23:10)Søren26 Skrev: Godt man har Telia, og dermed 6måneder fri SpotifySmil

Det er fint, så kan du jo bruge Telia som springbræt fra Spotify og til Netflix. Smil

Svar
(29-10-2012, 22:55)barden Skrev: Det er rigtigt pænt af dig. Send dine oplysninger til mig i en PB. Fræk Grin

Well, du har ikke givet mig et tilbud om noget som helst, så jeg har ingen grund til at sende dem til dig Blink med øjet Desuden er netflix et stort og anerkendt firma som har et ret godt ry. Selfølgeligt smider jeg ikk blindt rundt med de informationer Grin
Svar
(29-10-2012, 23:31)Havoc Skrev: Well, du har ikke givet mig et tilbud om noget som helst, så jeg har ingen grund til at sende dem til dig Blink med øjet Desuden er netflix et stort og anerkendt firma som har et ret godt ry. Selfølgeligt smider jeg ikk blindt rundt med de informationer Grin

Nej, det var selvfølgelig bare en joke. Smil

Svar
(29-10-2012, 23:38)barden Skrev: Nej, det var selvfølgelig bare en joke. Smil

Grin
Svar

(29-10-2012, 23:31)Havoc Skrev: Well, du har ikke givet mig et tilbud om noget som helst, så jeg har ingen grund til at sende dem til dig Blink med øjet Desuden er netflix et stort og anerkendt firma som har et ret godt ry. Selfølgeligt smider jeg ikk blindt rundt med de informationer Grin

Det ville jeg nu ikke have det store problem med, da vi her i EU er sikret i hovede og *bip*. Får man ikke varen, eller der kommer uforudsete trækninger, udfyldes en formular og vupti, nu er det bankens problem og ikke dit Cool
Svar
(30-10-2012, 00:00)Teddy Skrev: Det ville jeg nu ikke have det store problem med, da vi her i EU er sikret i hovede og *bip*. Får man ikke varen, eller der kommer uforudsete trækninger, udfyldes en formular og vupti, nu er det bankens problem og ikke dit Cool

Ye, men der går stadigt op til 3-4 uger før man får pengene igen hvis det er. Har prøvet det en enkelt gang. I banken og udfylde en formular og skulle have dokumentering for at jeg havde kontaktet firmaet og prøvet at få den til at sende pengene tilbage. Ca 3 uger senere var mine penge tilbage på kontoen.
Svar
(30-10-2012, 00:18)Havoc Skrev: Ye, men der går stadigt op til 3-4 uger før man får pengene igen hvis det er. Har prøvet det en enkelt gang. I banken og udfylde en formular og skulle have dokumentering for at jeg havde kontaktet firmaet og prøvet at få den til at sende pengene tilbage. Ca 3 uger senere var mine penge tilbage på kontoen.

Jeg har også haft 'fornøjelsen' en enkelt gang Ked af det

Du skal ikke dokumentere noget som helst, det er bankens opgave. Men det gør det måske lidt hurtigere. Jeg måtte også vente en lille måned, og det er noget pjat. De skal returnere pengene med det samme, ikke først når de har undersøgt sagen nærmere. Så må de jo trække dem igen senere, hvis der viser sig ikke at være hold i anklagerne. Men de vil jo gerne trække lidt flere renter, de hundehoveder Ond
Svar

Forum spring: