Søg Garagen Hej Gæst! Register

Til dem af jer som drømmer om touring
#1
Hej alle her på BS. (Jeg morer mig stadig over at det er bullshit på engelsk)

Jeg har fundet en rigtig god side til alle jer, som går og drømmer om at køre igennem Europa, ligesom jeg gør. Det er en Amerikansk tøs som har krydset Amerika, ja det har ikke meget med Europa at gøre, men mange af hendes erfaringer kan man bruge her i lille Europa. Hun har kørt mere end 4000 miles på 1½ måned, dog på en 125cc scooter, men det er dog stadig samme antal kilometer som jeg vil køre til sommer om dagen.

Her er hendes side hvor hun fortælle både om forberedelse, hvad hun oplevede, hvilke ting man SKAL have med og hvilke man kan undvære.

http://vespa-vagabond.blogspot.dk/

Jeg håber i kommer til at nyde læsningen lige så meget som jeg gjorde, desværre har jeg læst det hele og jeg trænger til mere :P Så nu er I advaret, I bliver afhængige af at læse hendes blog :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tak fordi du lige har stjålet den ekstra time, jeg ellers får tildelt denne skønne lørdag nat. OndGrin

Elsker at læse den slags, hun har haft en sindssyg fed tur, det er svært at overgå. En eller anden dag, bliver det min tur. Blink med øjet
Svar
#3
(28-10-2012, 02:59)Teddy Skrev: Tak fordi du lige har stjålet den ekstra time, jeg ellers får tildelt denne skønne lørdag nat. OndGrin

Elsker at læse den slags, hun har haft en sindssyg fed tur, det er svært at overgå. En eller anden dag, bliver det min tur. Blink med øjet

Hahaha det må du undskylde, men ja det har hun i hvert fald haft. Jeg håber at kunne gøre kunsten efter til sommer, men nu får vi at se, indtil da læser jeg bare om folk der har gjort det Smil
Svar
#4
(28-10-2012, 02:26)dev0 Skrev: Hej alle her på BS. (Jeg morer mig stadig over at det er bullshit på engelsk)

Jeg har fundet en rigtig god side til alle jer, som går og drømmer om at køre igennem Europa, ligesom jeg gør. Det er en Amerikansk tøs som har krydset Amerika, ja det har ikke meget med Europa at gøre, men mange af hendes erfaringer kan man bruge her i lille Europa. Hun har kørt mere end 4000 miles på 1½ måned, dog på en 125cc scooter, men det er dog stadig samme antal kilometer som jeg vil køre til sommer om dagen.

Her er hendes side hvor hun fortælle både om forberedelse, hvad hun oplevede, hvilke ting man SKAL have med og hvilke man kan undvære.

http://vespa-vagabond.blogspot.dk/

Jeg håber i kommer til at nyde læsningen lige så meget som jeg gjorde, desværre har jeg læst det hele og jeg trænger til mere :P Så nu er I advaret, I bliver afhængige af at læse hendes blog :P

Spænedene tur..
Dog var det på en Vespa ET4, 150cc
Og ikke en 125cc
Svar
#5
Få den oversat til dansk, og jeg vil overveje at læse den Smil. Og nej, Google translate er ikke godt nok Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Oh, intet alligevel. Smil

Svar
#7
Hehe sorry, huskede forkert. Men så 150cc :P Det er ikke det vigtige, det vigtige er hendes glimrende måde at fortælle på så man lever sig ind i hendes tur på tværs af USA Smil

Desværre har jeg ikke tiden til at oversætte alle de sider til Dansk, måske til næste år når jeg kommer hjem igen.
Svar
#8
(28-10-2012, 10:32)sukedk2001 Skrev: Spænedene tur..
Dog var det på en Vespa ET4, 150cc
Og ikke en 125cc

I følge artiklen er det en 250cc Smil
http://vespa-vagabond.blogspot.dk/ Skrev:Got an email from a chica who is planning to ride from Santa Cruz to Georgia on her Vespa 250. Here are the Q's she sent me, and my answers ~

Men det er da lige meget, det der betyder noget er turen.
Min drømmetur på cykel er fra New York via Sturgis Rally (Full throttle Saloon) og så til Seattle som slut destination.

Min mors tantes dreng (Er lidt langt ude :P) har været afsted på sin Harley den tur (Den var på den tur han købte den) og var noget af det fedeste han havde prøvet sagde han. Harleyen tog han med tilbage til Norge dog, jeg regner med at købe en cykel i New York og så sælge den igen i Seattle.

@ Jps
Hvis det er, kan jeg da oversætte artiklen for dig, og evt andre herinde som har lyst til at læse den på dansk. Burde ikke tage så lang tid.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#9
(29-10-2012, 21:33)Havoc Skrev: I følge artiklen er det en 250cc Smil

Men det er da lige meget, det der betyder noget er turen.
Min drømmetur på cykel er fra New York via Sturgis Rally (Full throttle Saloon) og så til Seattle som slut destination.

Min mors tantes dreng (Er lidt langt ude :P) har været afsted på sin Harley den tur (Den var på den tur han købte den) og var noget af det fedeste han havde prøvet sagde han. Harleyen tog han med tilbage til Norge dog, jeg regner med at købe en cykel i New York og så sælge den igen i Seattle.

@ Jps
Hvis det er, kan jeg da oversætte artiklen for dig, og evt andre herinde som har lyst til at læse den på dansk. Burde ikke tage så lang tid.


Haha, den faldt jeg også i. Læs meget længere nede, det er en 150cc.

Det var derfor jeg slettede mit indlæg, da jeg havde skrevet at det var en 250cc. Griner

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(29-10-2012, 21:33)Havoc Skrev: @ Jps
Hvis det er, kan jeg da oversætte artiklen for dig, og evt andre herinde som har lyst til at læse den på dansk. Burde ikke tage så lang tid.

Behøver du ikke for min skyld. Smil Jeg kan sagtens læse og forstå engelsk, men gider bare ikke læse artiklen på engelsk Blink med øjet. Det er det samme, når man kun får brugsanvisninger på andre sprog end dansk, når man køber diverse former for varer. Jeg gider dem ikke Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(29-10-2012, 22:00)barden Skrev: Haha, den faldt jeg også i. Læs meget længere nede, det er en 150cc.

Det var derfor jeg slettede mit indlæg, da jeg havde skrevet at det var en 250cc. Griner

Præcis :P
Svar


Forum spring: