Søg Garagen Hej Gæst! Register

Der røg sku da et Stempel - Agility
#13
Her er en tabell som viset effekt med di forskjellige cylinderstørrelser:

http://49ccscoot.proboards.com/index.cgi...hread=2758
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(17-10-2012, 13:30)rune75 Skrev: Her er en tabell som viset effekt med di forskjellige cylinderstørrelser:

http://49ccscoot.proboards.com/index.cgi...hread=2758

Sjovt, for Kymco Agility står for at have mere end 2.8 hestekræfter som standart. Grin
I databladet fra storbritannien står den for eksempel for 3.2 HK standart, mens den i en italiensk manual jeg har står for 4,7 HK standart Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#15
tror at jeg nøjes med 63 cc der er alligevel et stor spring fra 50 cc til 63cc, men springet fra 63 til 72 er faktisk ikke særlig stort, spøjst.
Kymco Agilty 50cc 45'er 2006
Mallosi Multivar m. 6,5grams Dr Pulley
60 km dagligt, det kører bare.
Svar
#16
(16-10-2012, 20:33)Westenkaer Skrev: Man skal i det hele taget vare sig med flere kubik. Spørge sig selv, om man vitterlig har brug for det.

Jeg monterede et 72cc kit for en knægt jeg kender på en Baotian. Det gav 5, MAKS 10 mere på toppen og lidt saft og kraft i bakkerne, javel. Men hans forbrug gik kraftigt i vejret - samtidig med at han kom rendende med fejl hele tiden. Fejl som udelukkende syntes som om den ikke kunne kapere de ekstra kubik.

Helt ærligt: Jeg synes ikke en scooter er skabt til meget mere end de ca. 70 i timen jeg kan smyge min 50cc Retro op på i god rygvind. Over den hastighed er de som oftest direkte ubehagelige Fortvivlet

IMHO: Jeg ville gå efter en 50cc. i GOD KVALITET. Gevinsten ved feks en 72cc. står ikke mål med det satsede.

Hvorfor kunne de ikke bare sætte hastigheden op til at de må køre 50 ægte i stedet, for at man skal tune dem? Bare lige en tanke jeg har siddet med.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#17
(17-10-2012, 22:48)emil-jensen Skrev: Hvorfor kunne de ikke bare sætte hastigheden op til at de må køre 50 ægte i stedet, for at man skal tune dem? Bare lige en tanke jeg har siddet med.

Fordi de mener vi danskere er åndssvage og ikke kan finde ud af at styre detSur
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(17-10-2012, 22:49)K. Hansen Skrev: Fordi de mener vi danskere er åndssvage og ikke kan finde ud af at styre detSur

Vi køre da bedre end politikerne! Vi demonstrere bare på at tune dem, så de kan se vi er ligeglade med det de siger. Jeg vil da aldrig køre 30 km/t på en knallert, det alt for langsomt, men hvis de satte farten op, så vil der være færre der tunede dem.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#19
(17-10-2012, 22:57)emil-jensen Skrev: Vi køre da bedre end politikerne! Vi demonstrere bare på at tune dem, så de kan se vi er ligeglade med det de siger. Jeg vil da aldrig køre 30 km/t på en knallert, det alt for langsomt, men hvis de satte farten op, så vil der være færre der tunede dem.

Sludder og vrøvl, selvom hastigheden ville blive sat op ville folk stadigt tune, fordi så går 50km/t for langsomt, og hvorfor må de ikke køre 80km/t ligesom på landevejen ligesom bilerne, kan du se problemet ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#20
(17-10-2012, 23:08)DarkSide Skrev: Sludder og vrøvl, selvom hastigheden ville blive sat op ville folk stadigt tune, fordi så går 50km/t for langsomt, og hvorfor må de ikke køre 80km/t ligesom på landevejen ligesom bilerne, kan du se problemet ?

Ja det kan jeg godt se, men jeg ville synes det var dejligt man måtte køre 50 i stedet for 30, er ved at vælte når man kun køre 30 med 85 kilo under mig jeg styre.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#21
(17-10-2012, 23:17)emil-jensen Skrev: Ja det kan jeg godt se, men jeg ville synes det var dejligt man måtte køre 50 i stedet for 30, er ved at vælte når man kun køre 30 med 85 kilo under mig jeg styre.

Det kører fint her med 34-37 km/t Smil. Og jeg slap forbi en laserkontrol idag, uden problemer.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
(17-10-2012, 23:21)Jps Skrev: Det kører fint her med 34-37 km/t Smil. Og jeg slap forbi en laserkontrol idag, uden problemer.

Jeg synes 30 er lige i underkanten Blink med øjet 40 er bedre, så blir man ikk overhalet af cykler ( synes det er så pinligt at cykler kan og må køre hurtigere end en knallert )
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#23
(17-10-2012, 15:25)Baddi Skrev: Sjovt, for Kymco Agility står for at have mere end 2.8 hestekræfter som standart. Grin
I databladet fra storbritannien står den for eksempel for 3.2 HK standart, mens den i en italiensk manual jeg har står for 4,7 HK standart Blink med øjet

Min Agility (2007 model) havde originalt 2,7kW eller de tilsvarende 3,7hp. Var i hvertflad det der stod i manualen. Om det passer 100% aner jeg dog ikke.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#24
(18-10-2012, 02:01)Havoc Skrev: Min Agility (2007 model) havde originalt 2,7kW eller de tilsvarende 3,7hp. Var i hvertflad det der stod i manualen. Om det passer 100% aner jeg dog ikke.

Det varierer åbenbart mellem hvilke manualer man kigger i. Jeg kan ikke lige huske hvad der står i den jeg har fra forhandleren, så jeg tog blot de manualer jeg lige havde liggende på computeren. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar


Forum spring: