Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvilke spil, spiller du ?
#1
Hej

Nu vinter står for døren, er det rart at have et eller flere spil man kan spille på ens computer/lign.

Jeg spiller Battlefield 3 og er helt opslugt.

Har spillet Empire Total war i laaang tid.

Link til BF3 på youtube.

Link til ETW på youtube.

Hvad spiller I ?
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Fodbold, F1, ishockey, tennis, MC race, krigsspil fra 2. Verdenskrig, plus et par stykker mere. Og det så på PS3. Jeg har også en Amiga 600, til de gode gamle spil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Lige for tiden er der alt for meget skole og arbejde til at have det sjovt på den måde, men ellers er jeg helt opslugt i Assassins Creed serien Fræk

Tidligere var det så Warcraft III, Diablo II og World of Warcraft der opslugte al min tid, så store RPG spil er vist det der tiltrak mig Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#4
Jeg spiller primært Fifa (12eren) og Fifa Street på PS3. Ellers står den på Football Manager 12 på pc'en.
Ind imellem afveksler jeg med GTA IV eller Red Dead Redemption. De to sidstnævnte kræver bare en hel del mere tid end Fifa - også mere end jeg har pt. Hvilket nok mest skyldes ovennævnte Managerspil Blink med øjet
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.


Svar
#5
På PC spiller jeg:
Counter Strike: Source
Counter Strike: Global Offensive
Half-Life 2: DeathMatch
Day of Defeat: Source
Garrys Mod
Left 4 Dead 2
Team Fortress 2
Minecraft
Diablo 3
S4 League

På Xbox 360:
Halo 3
Halo: Reach
Gears of War
Call of Duty: Black Ops
GTA IV
Red Dead Redemption Undead Nightmare
Minecraft
Crysis 2
Medal of Honor

På PS3:
Call of Duty: Modern Warfare 3
Dead Island
Metal Gear Solid 4
GTA IV
Dragon Ball Z: Burst Limit
Killzone 2

Så mon ikke at vi kan finde ud af noget? Smil
Peugeot Speedfight 2 årgang 2004 ;D

Selv den mindste ting, kan gøre en forskel!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Spiller mest PC, har tidligere spillet en del GTA IV, men er gået lidt i stå, men venter på at det nye GTA V udkommer, var kæmpe fan af GTA San Andreas, så det at det foregår i San Andreas/Los Santos, synes jeg bare er mega fedt, så det skal jeg fandme have Grin
Ellers spiller jeg en del Minecraft, egentligt utroligt hvor vane dannende det spil egentlig er.
Og så er jeg næsten lige begyndt at spille Star Craft 2, men er ikke så god til det endnu (spillede en smule Warcraft 3 for år tilbage, men det var nu rimelig begrænset.)
Har også en PS3, men har kun Gran Turisimo til den og er gået lidt død i at spille det, (købte PS3'en for at være sikker på at have noget der var kraftigt nok til at kunne køre GTA V, da jeg kun havde en skod bærbar da jeg hørte det kom frem, at jeg så købte en brugt stationær af en ven, og faktisk lige har brugt 2500 på et nyt grafikkort jeg skal ha sat i, er en anden sag.)
Overvejede at købe Dragon Ball Z: Burst Limit, men prøvede det hos en af mine venner, og kunne ikke li måden man styrede på, har spillet alt for meget Dragon Ball Z: Budokai 2 og 3, til at jeg kunne finde ud af styringen på det nye. (finder af og til min gamle PS2 frem og nupper et spil Budokai 3 for sjov Grøn grin )
Thybo af guds nåde.
Min Gilera Stom
Puch Maxi renovering (Projekt håbløs)


" Remember. Four wheels move the body, but two wheels move the soul."
Hvil i fred Kragen.
Svar
#7
Og ikke en eneste nævner forza 4 Ked af det
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
Ganske simpelt Grin

Day Of defeat Her en del timer logget i steam Grin
Svar
#9
Day of defeat brugte jeg også mange timer på da jeg var mindre!!
Specielt den bane der hed noget med strand Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg spiller lidt GT 4 på min ps2, ellers div. små android spil, eks. Wordfoud.
Svar
#11
(11-10-2012, 13:44)Jps Skrev: Fodbold, F1, ishockey, tennis, MC race, krigsspil fra 2. Verdenskrig, plus et par stykker mere. Og det så på PS3. Jeg har også en Amiga 600, til de gode gamle spil.

Sejt du har Amiga, jeg spiller også stadig på mine engang imellem Smil Det er altid god med et spil Super Frog eller Bubble Bobble.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
#12
(11-10-2012, 22:29)larsskive Skrev: Sejt du har Amiga, jeg spiller også stadig på mine engang imellem Smil Det er altid god med et spil Super Frog eller Bubble Bobble.

Ja, og en skam jeg smed min "brødkasse" (C64) ud da jeg købte min 1. Amiga 500 tilbage i 83-84.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: