Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gangnam Style
#1
De er tossede de koreaner. Grøn grin

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja, og tror du ikke lige at Nordkorea er sure? Blink med øjet
Nordkorea er altid sure, men når den første verdenskendte person fra den del af verdenen kommer fra sydkorea er de for alvor indebrændte. Grøn grin

Jeg så på et tidspunkt videoen med koreanske undertekster, og det viser sig at korea har et tegn for når han siger "wop" 4 gange i træk. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#3
(07-10-2012, 10:07)Baddi Skrev: Jeg så på et tidspunkt videoen med koreanske undertekster, og det viser sig at korea har et tegn for når han siger "wop" 4 gange i træk. Grøn grin

Det skulle ikke undre mig Smil Det kinesiske sprog har f.eks ca 40.000 tegn. Koreansk kunne jeg forestille mig var noget af det samme. Tro på jeg nogensinde ville frivilligt lære at læse/skrive de sprog :P
Sangen er en virus i mit hovede. Lidt alla dubidub fra 90'erne. Får kuldegysninger bare af at tænke på dem.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#4
Fedt at se, at de kan andet end at lave effektiv industri og spise hunde!

Nordkorea har stadigvæk den største mand fra Korea, (han er dog død, men legenden) Kim Jun Ill, manden der påstås at have opfundet eks. hamburgeren, og som beviselig har været en tur i Hollywood for at lære at instruere film.

Men Psy, er sgu da en fed døgnflue, ærger mig over, at jeg er blevet et par år for gammel til at tage på diskotek og danse fjollet til det nummer Smil
Svar
#5
(07-10-2012, 17:33)Gnuen Skrev: Fedt at se, at de kan andet end at lave effektiv industri og spise hunde!

Nordkorea har stadigvæk den største mand fra Korea, (han er dog død, men legenden) Kim Jun Ill, manden der påstås at have opfundet eks. hamburgeren, og som beviselig har været en tur i Hollywood for at lære at instruere film.

Men Psy, er sgu da en fed døgnflue, ærger mig over, at jeg er blevet et par år for gammel til at tage på diskotek og danse fjollet til det nummer Smil

Ja okay, men den mand er nu ikke ligefrem kendt for noget godt Blink med øjet

Jeg har så lidt det modsatte problem end dig, idet jeg først kan komme i byen rigtigt til sommer, når jeg bliver 18 Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Baddi : Du går en sjov tid i møde.

Nu runder jeg 28 her om et par uger, nu har jeg børn og har boet sammen med min kæreste i 3-4 år og vennerne er generelt i samme situation. Så det er mere noget med middage og fester og den slags, det er også sjovt meeeen derfor kan man da godt savne byen, bajerne og damerne Smil
Svar
#7
(08-10-2012, 10:23)Gnuen Skrev: Baddi : Du går en sjov tid i møde.

Nu runder jeg 28 her om et par uger, nu har jeg børn og har boet sammen med min kæreste i 3-4 år og vennerne er generelt i samme situation. Så det er mere noget med middage og fester og den slags, det er også sjovt meeeen derfor kan man da godt savne byen, bajerne og damerne Smil

Ja indtil videre er det jo kun gymnasiefester og +16 diskoteker, så det bliver lidt federe efter sommerferien, hvor jeg så også får VIP til Australian Bar her i Odense Blink med øjet
Det sværeste bliver nu nok at skulle tage de 18 shots til den tid Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#8
Puha den med shotsne har jeg lige hørt om for et par dage siden. Jeg tror ikke jeg kan klare 58 shots om så jeg fik en hel weekend til det så jeg er vist dømt gammel. Mine møgunger er ellers flyttet så jeg har da tiden til det men jeg ville nu nok få et hjærteslag når jeg hørte prisen på en genstand. Sidst jeg var i byen for at drikke mig intiligent var vi sure fordi den lokale havde sat prisen på en øl op til 5,25 kr.
Freedom is just another word, for nothing left to loose. Citat: janice Joplin.
Svar
#9
(09-10-2012, 22:23)Fut Skrev: Puha den med shotsne har jeg lige hørt om for et par dage siden. Jeg tror ikke jeg kan klare 58 shots om så jeg fik en hel weekend til det så jeg er vist dømt gammel. Mine møgunger er ellers flyttet så jeg har da tiden til det men jeg ville nu nok få et hjærteslag når jeg hørte prisen på en genstand. Sidst jeg var i byen for at drikke mig intiligent var vi sure fordi den lokale havde sat prisen på en øl op til 5,25 kr.

Og jeg jubler over at en halv liter stadig kun koster 20 kroner i fredagsbaren. Fræk
Det er bare hammerdyrt at drikke andet end vestfyns pilsner købt i dagli' brugsen. De smager bare heller ikke af særlig meget Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: