Søg Garagen Hej Gæst! Register

Speedfight 2 Variator Ruller
#1
Hey Blink med øjet
Ved godt det kan være et dum spørgsmål, men er der nogle der ved hvilken størrelse Variator Ruller der passer til en Speedfight 2 Spørgsmålstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
(06-10-2012, 00:50)fritten12 Skrev: Hey Blink med øjet
Ved godt det kan være et dum spørgsmål, men er der nogle der ved hvilken størrelse Variator Ruller der passer til en Speedfight 2 Spørgsmålstegn

16X13Blink med øjet
http://www.speedline.dk/da/scooter/peuge...ler-16x13/
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
#3
Niiiice takker Blink med øjet Hvis de er 8 gr. og du sætter 5 gr. i hvad ville der så ske? Skal bare lige være helt sikkert på hvad der ville ske Spørgsmålstegn Neutral
Svar
#4
(06-10-2012, 01:01)fritten12 Skrev: Niiiice takker Blink med øjet Hvis de er 8 gr. og du sætter 5 gr. i hvad ville der så ske? Skal bare lige være helt sikkert på hvad der ville ske Spørgsmålstegn Neutral

De er ikke tunge nok, til at presse remmen helt ud og derfor når du giver fuld gas laver den en meget høj lyd, som en flyvemaskine, mere eller mindre, mens du kun når op på en fart på Max 20km/t. Blink med øjet
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
#5
Okay tak Smil Hvad så hvis man putter nogle tungere i, end dem der er der i nu Spørgsmålstegn Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Lavere vægt = flere omdrejninger.
Højere vægt = færre omdrejninger.
Og det er selvfølgelig under acceleration.
Svar
#7
(06-10-2012, 13:15)fritten12 Skrev: Okay tak Smil Hvad så hvis man putter nogle tungere i, end dem der er der i nu Spørgsmålstegn Smil

Er der for lette ruller i, kan scooteren ikke geare helt ud.
For lette ruller er hele vejen noget skidt. Motoren kører alt for hurtigt så den bliver slidt mere/bruger mere benzin, den bliver langsommere i optræk og mister topfart.

Er de for tunge gearer den helt ud for hurtigt og du mister en del optræk.
Der kan være en km/l fordel ved at køre med lidt for tunge ruller. Agilityen har pt alt for tunge ruller i, men når den har nået de ca 50km/t skal man knapt nok give gas for at holde farten=mindre benzin brugt.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#8
Super, tak for hjælpen Blink med øjet
Svar


Forum spring: