Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tyveri af stelth
#1
Hjælp tiggi !!!!!!! Målløs Hans stelth er stjålet på uni Odense ved Bilka !!
Registrering RD 594 sølvgrå ca. 14700 km. 3 små 3 mm. huller ved højre bremsehåndtag .
Original blinklys foran bagpå små dråbeformet fra THansen. vil tro den befinder sig i Odense omkring bilka i et af boligområderne : på forhånd tak for hjælpen Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Holder øjnene åbne Smil
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#3
(07-10-2012, 18:18)Baddi Skrev: Holder øjnene åbne Smil

Odense ligger i jylland ik? Vis det gøre skal jeg nok se efter ved Århus. Hvad farve er den?
Svar
#4
(07-10-2012, 18:40)kaspersyd Skrev: Odense ligger i jylland ik? Vis det gøre skal jeg nok se efter ved Århus. Hvad farve er den?

Odense ligger på fyn. Blink med øjet
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Den kan sefølig godt havne i Jylland hvids at de langfingerede er kørt over den gamle lille bælts bro ,men sandsynligheden er moske stører for at den ligger smaderet et sted Ked af det.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-10-2012, 18:40)kaspersyd Skrev: Odense ligger i jylland ik? Vis det gøre skal jeg nok se efter ved Århus. Hvad farve er den?

Du vist ikk så god til geografi Blink med øjet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#7
(07-10-2012, 20:22)Johannes Johansen Skrev: Den kan sefølig godt havne i Jylland hvids at de langfingerede er kørt over den gamle lille bælts bro ,men sandsynligheden er moske stører for at den ligger smaderet et sted Ked af det.

De fleste knallerter befinder sig aldrig langt hjemmefra. Den sidste jeg fik stjålet undrede Roskilde politi sig meget over. "Den kom jo helt inde fra København af".

Jeg mente nu ellers at det var lige rundt om hjørnet - men jeg er åbenbart ikke helt normal Griner
Svar
#8
(07-10-2012, 18:40)kaspersyd Skrev: Odense ligger i jylland ik? Vis det gøre skal jeg nok se efter ved Århus. Hvad farve er den?

LOL!

Undskyld. Det var bare svært at lade være. Har du ikke geografi i skolen, knægt?

Sorry for OT.

Håber da den bliver fundet i god behold selvom jeg desværre tvivler. Min veninde fik stjålet sin gamle Big i Århus for en måneds tid siden, den blev ikke set igen.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Da knallerten er en thansen kværn (no offence!) er den nok brugt til "sjov" ligge og fræse rundt på indtil den løber tør for benz, herefter hedder det en tændstik eller en hæk/sø Ked af det
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Målløs Tror ikke folk henter den i en bil, for derefter og smide den i en sø.Er kommet frem at nogen har set fremmede spor til det sted den stod .Spørgsmålstegn
Svar
#11
(07-10-2012, 18:40)kaspersyd Skrev: Odense ligger i jylland ik? Vis det gøre skal jeg nok se efter ved Århus. Hvad farve er den?

Du må tænke på Oddense, ved Skive?.

Så kan du redde den lidt. Grin

Svar


Forum spring: