Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ekstrem kirurgi: Ukrainske dukkepiger
#1
Hvad siger i så? Hvordan ville i lige reagere hvis i mødte en af de her piger? Der er 30 billeder.Blink med øjetGrøn grinGriner

http://gonews.dk.msn.com/indland/se-de-v...dukkepiger
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(02-10-2012, 13:28)emil-jensen Skrev: Hvad siger i så? Hvordan ville i lige reagere hvis i mødte en af de her piger? Der er 30 billeder.Blink med øjetGrøn grinGriner

http://gonews.dk.msn.com/indland/se-de-v...dukkepiger

Nej tak. Så hellere Kylie "mignok". Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Det jo ekstremt at se hvad nogle mennesker gør med deres kropMålløs
Tror du de er ægte eller PhotoshopBlink med øjet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
(02-10-2012, 19:47)emil-jensen Skrev: Det jo ekstremt at se hvad nogle mennesker gør med deres kropMålløs
Tror du de er ægte eller PhotoshopBlink med øjet

Det er ikke til at vide om de er ægte, men det skulle ikke undre mig Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Der er lidt uro i jernet GrinerGrøn grin men det er godt nok vildt det der ,gad vide hvordan at de ser ud når de er blevet 40-50 år ? Skal de så lige spartles ud igen ?? Eeevv øv øv.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-10-2012, 20:39)Johannes Johansen Skrev: Gad vide hvordan at de ser ud når de er blevet 40-50 år ? Skal de så lige spartles ud igen ??

Hahaha den var god Grøn grinGrøn grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#7
Synes nu ikke at der er så meget ekstrem kirurgi over det her. Fræk
Det er pisse synd for pigerne at de føler at de er nødt til at "forbedre" deres krop, men det eneste de har gjort er for mig at se bryster og næse. Det der falder mest i øjnene (haha) er deres umådeligt store øjne, men det er lidt billeddrilleri man kan få ved at lægge make-uppen i en vis afstand fra øjet og så tage kontaktlinser med stor iris i. (se billede 13 og 14) Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#8
(07-10-2012, 10:15)Baddi Skrev: Synes nu ikke at der er så meget ekstrem kirurgi over det her. Fræk
Det er pisse synd for pigerne at de føler at de er nødt til at "forbedre" deres krop, men det eneste de har gjort er for mig at se bryster og næse. Det der falder mest i øjnene (haha) er deres umådeligt store øjne, men det er lidt billeddrilleri man kan få ved at lægge make-uppen i en vis afstand fra øjet og så tage kontaktlinser med stor iris i. (se billede 13 og 14) Grøn grin

Tror sq ikk pigerne har gjort det for at "forbedre" deres udseende. Tror mere de har fået penge for det og det gør det værre i mit hovede. Jeg er ret så stor fan af Manga/Anime (japasnk/asiatisk tegneserier/film) men det her er sq for meget (Hvis det da ikke er "photoshopped", som jeg håber det er).
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#9
Det er det samme med de japanske geishaer. De får penge for et være ekstreme. Det er en lidt halvsyg kultur efter min mening.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: