Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor stor karburator?
#1
Hejsa, jeg er i gang med at bygge min bane racer op, jeg har fået liv i den men det får ikke nok benzin jeg har en blå 21mm R-Setup karburator med dyse 120, og luft/benzin skruen er helt i bund og fuld shoker, så jeg vil sige den er for lille.

Mit setup er:
Polini Evo 2 cylinder (ac).
Yasuni C21 udstødning.
Studs 26mm.
sådan den R-Setup 21mm (blå) Karburator.

26mm eller 28mm, hvad siger i ville være passende?

Mvh.
Mathias.
Polini Style: Kymco Super 8: 9300Km ~~ 90ccm, 82km/t.

Stage6 : Pgo Hot 50: 100km ~~ 70ccm, 99km/t.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(30-09-2012, 12:26)MathiasGNielsen Skrev: Hejsa, jeg er i gang med at bygge min bane racer op, jeg har fået liv i den men det får ikke nok benzin jeg har en blå 21mm R-Setup karburator med dyse 120, og luft/benzin skruen er helt i bund og fuld shoker, så jeg vil sige den er for lille.

Mit setup er:
Polini Evo 2 cylinder (ac).
Yasuni C21 udstødning.
Studs 26mm.
sådan den R-Setup 21mm (blå) Karburator.

26mm eller 28mm, hvad siger i ville være passende?

Mvh.
Mathias.

28mm Vil være optimalt, forudsagt at du max heste ved 14000 rpm
Husk 28mm studs også Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
En anden karburator hjælper intet sålænge du ikke kan finde ud af indstille, jeg er ked af at sige det.

Og jeg vil mene en 28mm til Evo er en anelse stort, men det kan da lade sig gøre.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
(30-09-2012, 15:52)DarkSide Skrev: En anden karburator hjælper intet sålænge du ikke kan finde ud af indstille, jeg er ked af at sige det.

Og jeg vil mene en 28mm til Evo er en anelse stort, men det kan da lade sig gøre.

Jeg brugte bare kragens karburatorberegner Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#5
(30-09-2012, 15:55)Jacob k Skrev: Jeg brugte bare kragens karburatorberegner Smil

Den har jeg aldrig været enig med i ham da den blot kigger på størrelsen, og ikke på hvordan karburatoren faktisk yder. Smil

Det kom der også en anelse debat ud af.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: