Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køber brugt scooter
Hej! Er ny i det her fag og vil gerne be'om hjælp der jeg virkelig er på bar bund.
Har fundet denne pgo hot 50 som jeg skal se på fredag. Rullende øjne

Det jeg har fået ud af ejeren:
Elstarter mangler bare at blive tilsluttet.
Der er en fartbegrænser på (en kontakt der gør den kører 60-70 eller standard) og stel nummeret.

Andet har jeg ikke fået ud af ham, end ikke om der er papirer på (måtte tage den som den var) og min far tager ned til politiet i morgen og for stelnummeret tjekket.

Hvad skal jeg være opmærksom på? Hvis jeg køber den skal den laves helt standard uanset hvad.

Er i ikke søde og hjælpe, det ville være til en stor hjælp! Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Lyt efter mislyde fra motoren, og få papir på den Smil Min mening er at man skal holde sig fra knallerter der har en begræsning med en knap, bare min mening, men der kommer andre gode forslag fra de andre Blink med øjet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Tak! Grin har jo tænkt mig at fjerne den, og så få den til at stå som helt standard
Svar
Hvorfor ikke bare købe en der er mere standart, og ikke har det der gejl på med en knap? Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Penge mangel, og dem jeg har fundet havde meget gejl Ked af det Den så ikke så svær ud at fikse, men er det da svært at fjerne det?
Og skal havde fundet en hurtigt da den skal bruges som transport til skole og hjem da jeg har fået smadret begge mine knæ.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det kan sjældent betale sig at købe noget ulovligt for at så derefter gøre det standard, blot en standard udstødning koster nemt 1500-2000 kr, og så hvad der ellers er pillet ved, det er værd at have med i overvejelserne, samt en gejlet scooter er i følge min personlige erfaring ret ofte forskruet, og fusket sammen.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Ja, ville også vildt genre havde en ny og standard, men har ikke lige 10.000.
Men han siger jo at det kun er fartbegrænseren der er ulovlig, ellers ser jeg det vel meget tydeligt hvis det ikke er standard udstødning.
Svar
(25-09-2012, 20:33)Maybelin Skrev: Ja, ville også vildt genre havde en ny og standard, men har ikke lige 10.000.
Men han siger jo at det kun er fartbegrænseren der er ulovlig, ellers ser jeg det vel meget tydeligt hvis det ikke er standard udstødning.

Det med udstødningen passer ikke nødvendigvis. Hvis det er en stor knæk der larmer meget, så kan du tydeligt se det, men nogle udstødninger er lavet, så de ligner mere standard udstødninger, men selvfølgelig stadig med deres forskellige særpræg.
Gilera Runner 2004 - 27.000 km
Svar
Det vil jeg huske på! Grin
Svar

(25-09-2012, 20:33)Maybelin Skrev: Ja, ville også vildt genre havde en ny og standard, men har ikke lige 10.000.

Du behøver skam ikke 10.000 kr, det er ikke umuligt at finde en pæn og standard scooter til 4-5000 kr max.

Hvis den kører 60-70km/t, så er udstødning somregel skiftet, ringen mangler, og evt tragt i membran er også væk.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Ok, Smil ja det er der, men der er godt nok ikke mange i det sønderjyske så Smil
Svar
(25-09-2012, 20:47)Maybelin Skrev: Ok, Smil ja det er der, men der er godt nok ikke mange i det sønderjyske så Smil

Hvad er dit budget, og er det kun Hot50 der har interesse ?
Svar

Forum spring: