Søg Garagen Hej Gæst! Register

tilkøring
#1
hej bs
jeg skal hente min sprit nye keeway f-act nkd. den har kørt 0 kilometer.
skal den køres til ?, jeg har hørt at i dag behøves knallerter ikke køres til. er det rigtigt?


Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tillykke med f-act'en den bliver du glad for Smil
Vil du være rigtig sød ved den, så beder du forhandleren fjerne begrænsningen i variomatikken som noget af det første!
Det er en killer for alt der hedder sliddele!

Men tag det stille og roligt, lær den og kende Smil Jeg gjorde personligt ikke andet da jeg hentede min Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Okay vil prøve det.
Hvor hurtigt køre din. Er der pillet ved den ?
Svar
#4
Nu gør jeg opmærksom at overholde reglerne en sidste gang.

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(16-09-2012, 23:04)i-love-sym Skrev: Okay vil prøve det.
Hvor hurtigt køre din. Er der pillet ved den ?

Det er egentlig forkert at råde dig til at bryde loven, og det er 100% dit eget valg. Maskinen bliver bare belastet unødvendigt ved at køre med den dumme skive Rullende øjne

Min har rundet 14.000km kører 70km/t+-
Så ja den er "justeret" en smule Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvis forhandleren fjerner skiven fra varioen, så få den lige med dig i hånden - til senere indsættelse. CoolSmil
Hygge hejsa.
Svar
#7
(17-09-2012, 19:05)Skimester Skrev: Hvis forhandleren fjerner skiven fra varioen, så få den lige med dig i hånden - til senere indsættelse. CoolSmil

Tror jeg ikke du skal regne med de gør mere. De får nemlig bøder for det, hvis det kan bevises at det er en forhandler, der har gjort det.
Jeg blev nemlig spurgt om hvem der havde fjernet ringen i Big2 da jeg blev stoppet, og jeg sagde som sandt var, at det var mig selv. Og hvis jeg havde sagt det var en forhandler, ja så fik han også en bøde.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Man lyver squ da bare og siger at man lånte værkstøjet til at gøre det Blink med øjet Det kan de vel ikke gøre noget ved? Har jeg ret eller tager jeg stort fejl?
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(17-09-2012, 19:27)emil-jensen Skrev: Man lyver squ da bare og siger at man lånte værkstøjet til at gøre det Blink med øjet Det kan de vel ikke gøre noget ved? Har jeg ret eller tager jeg stort fejl?

Hvis du har lånt værktøjet af en forhandler, kan de sikkert stadig give vedkommende en bøde.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Hvad så hvis det er fra en ven? Kan de så stadig give en bøde til venner for at man har lånt detFortvivlet.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#11
(17-09-2012, 19:30)emil-jensen Skrev: Hvad så hvis det er fra en ven? Kan de så stadig give en bøde til venner for at man har lånt detFortvivlet.

Det skulle ikke undre mig, hvis de kunne det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Ergo, har du selv fjernet den, ikke sandt!?! Blink med øjet
Hygge hejsa.
Svar


Forum spring: