Søg Garagen Hej Gæst! Register

Enarmet tyveknægt købt
#1
Ja "kom til" at købe en enarmet tyveknægt for små 4.000 kr. Jeg havde en tilbage i 90'erne af den mere almindelige slags. Men den viste sig desværre at være varm, så den måtte leveres tilbage til ejeren. Personen jeg købte den af (kender ham) vidste ikke den var varm, da han bare havde købt den uden at tjekke den. Jeg tjekkede så via en gut jeg kendte på Bakken, om den skulle være varm, og det var den så. Så det var en kort fornøjelse.

Nå, men nu har jeg så købt en automat, magen til den på billedet. Pris 4150 kr, nyprisen ligger på 20-30.000 kr (måske mere) så vidt jeg husker. Og hvad skal man så med en spilleautomat? Jow jeg synes det er sjovt, at spille på sådan en. Dengang på Bakken (i 80-90'erne) blev der lagt mange penge, i diverse automater (ludomani kaldes det) Grin. Jeg har så ikke spillet på den slags, i små 25 år. Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du er da tosset. Vil du så spille og vinde dine egne penge?Grøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
DU får brugt nogle penge Blink med øjet

Er det Pensionen du klatter væk hehe,
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
(13-09-2012, 12:19)MSJ1982 Skrev: DU får brugt nogle penge Blink med øjet

Er det Pensionen du klatter væk hehe,

Den er allerede væk Smil, idet jeg måtte bruge 56.000 kr på at blive tvangskloakeret (havde septiktank). Nej jeg får løbende lidt penge fra mine forældre, istedet for at vente til de desværre ikke er her mere (de er begge i midtfirserne).

Der skal jo betales arveafgift til staten, når den tid (desværre) kommer. Man kan jo så minimere afgiften, ved at dele pengene ud i små bider. Ikke at mine forældre har rumpen fuld af penge, men alligevel nok til at give sine sønner (har en ældre broder) lidt "underhold" i ny og næ og selv stadig ha' lidt i banken. Så jow jeg er en heldig/priviligeret ældre mand Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(13-09-2012, 12:16)K. Hansen Skrev: Du er da tosset. Vil du så spille og vinde dine egne penge?Grøn grinGrøn grin

Det skulle gerne blive en sparegris Blink med øjet. Man kan jo manipulere gevinstudbetalingen Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(13-09-2012, 13:16)Jps Skrev: Det skulle gerne blive en sparegris Blink med øjet. Man kan jo manipulere gevinstudbetalingen Grin.

Okay Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
Altså du siger du er gammel, men hvor gammel er det?

Jeg er osse gammel, hvis jeg selv skulle sige det hehe.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
(13-09-2012, 14:26)MSJ1982 Skrev: Altså du siger du er gammel, men hvor gammel er det?

Jeg er osse gammel, hvis jeg selv skulle sige det hehe.

Kun 56 år ung (gammel) Grin
.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(13-09-2012, 14:27)Jps Skrev: Kun 56 år ung (gammel) Grin
.

Så er du jo i din bedste alder Smil
Men det er en fed maskine du har købt dig, de er sjove at spille påBlink med øjet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Velkommen i klubben over folk der samler på den slags ting. Grin

Jeg har selv haft en del af dem igennem tiden, skal også have en mere når der er plads i huset. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
(13-09-2012, 14:35)emil-jensen Skrev: Så er du jo i din bedste alder Smil
Men det er en fed maskine du har købt dig, de er sjove at spille påBlink med øjet

Ja, men må vente en hel uge på, den dukker op. Den kommer helt oppe fra ÅÅÅÅrhus a' Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(13-09-2012, 14:35)DarkSide Skrev: Velkommen i klubben over folk der samler på den slags ting. Grin

Jeg har selv haft en del af dem igennem tiden, skal også have en mere når der er plads i huset. Grin
Takker Smil.
Så find en Amidar til mig Grin Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: