Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til cylinder skift
#1
Hej jeg har købt et nyt cylinder til min jog as. Men jeg kan ikke få det af fordi at stellet sidder i vejen. Nogle der ved hvad man kan gøre ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(09-09-2012, 13:35)illum5220 Skrev: Hej jeg har købt et nyt cylinder til min jog as. Men jeg kan ikke få det af fordi at stellet sidder i vejen. Nogle der ved hvad man kan gøre ?

Nu er det godt nok 100 år siden jeg sidst har skruet i en Jog, men jeg mindes noget om cylinderen kan listes af hvis man løsner bagdæmperen, og enten hæver den, eller lader den falde sammen, hvis jeg husker forkert må du have motoren af stellet.

Men normalt kan man komme til cylinderen fra bunden af, lidt noget pilleri, men det kan lade sig gøre.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Ved ikke med en jog, men på Agilityen (godt nok en 4takter) skruer jeg bagdæmperen af så motoren "falder" lidt ned. Hvis man ikke gør det, kan topstykket være lidt træls at få af pga stellet er lidt i vejen (er man 2, kan den tungeste sætte sig op på scooteren så støddæmperen bliver komprimeret og det giver plads). Vil forslå at du evt prøver det samme.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar


Forum spring: