Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Hvad er din alder ?
Under 18
20.69%
12 20.69%
18-25
13.79%
8 13.79%
26-35
22.41%
13 22.41%
36-45
22.41%
13 22.41%
46-55
13.79%
8 13.79%
56-65
5.17%
3 5.17%
Over 65
1.72%
1 1.72%
Total 58 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Hvad er din alder?
#1
Det kunne være sjovt at finde ud af, hvilken aldersgruppe der er flest af herinde.

PS. Dette er et forsøg fra min side. Håber på, at det gøres rigtigt :oops:
Preview viser det i hvert fald ikke korrekt med afstemning.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Alle tiders initiativ Walker! Smil


Til alle: Husk at det er anonym afstemning så man kan roligt stemme uden at snyde lidt med alderen :wink:
Svar
#3
Ja, det er kun her i starten vi kan gætte lidt. 3x 33% og 3 svar... Griner
Svar
#4
SLK Skrev:Til alle: Husk at det er anonym afstemning så man kan roligt stemme uden at snyde lidt med alderen :wink:

Jeg var godt nok lidt i tvivl om hvor, jeg skulle placere de enkelte gruperinger (en grænse ved 18 lå ligesom i luften), men skulle jeg have medtaget en gruppe mellem 55 og .. over ??
Svar
#5
walker1 Skrev:
Jeg var godt nok lidt i tvivl om hvor, jeg skulle placere de enkelte gruperinger (en grænse ved 18 lå ligesom i luften), men skulle jeg have medtaget en gruppe mellem 55 og .. over ??

Jeg har da set et par medlemmer der er over 60, så hvorfor ikke Grin.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
walker1 Skrev:
Jeg var godt nok lidt i tvivl om hvor, jeg skulle placere de enkelte gruperinger (en grænse ved 18 lå ligesom i luften), men skulle jeg have medtaget en gruppe mellem 55 og .. over ??

Har lige tilføjer over de 65 også Smil
Svar
#7
SLK Skrev:Har lige tilføjer over de 65 også Smil
(Hjorte)takker ærbødigst! :bow:
Jeg sad selv og overvejede, om jeg selv kunne lave det. Usikkerhedsposten i åbningen har jeg dog fjernet Blink med øjet
Rettelse: Jeg prøvede at fjerne det! Ked af det

Og det med 'anymoteten' her i starten, så kan de hidtidige bidrag nok genkende hinanden i forvejen Blink med øjet
Svar
#8
Selvom der ikke er mange stemmer - endnu :? - tyder det da på at der er færre "unge" herinde end som først antaget Griner
Svar
#9
SLK Skrev:Selvom der ikke er mange stemmer - endnu :? - tyder det da på at der er færre "unge" herinde end som først antaget Griner

Jeg tror de undlader, at give sig til kende?? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg vil da gerne give mig til kende, jeg ligger i den største del, lige pt. nemlig 36-45 år...
Så nu må alle andre gerne stemme på en af de andre aldersgrupper, så det ikke er dem over 36 der er flest af... Grin

Men på den anden side så er snakken jo nok mere seriøs og velovervejet, jo mere man kommer op i alderen, i stedet for spørgsmål om hvordan får jeg min scooter til at køre 130 km/t etc....

Det kan jeg egentlig godt svare på, man skal bare blive 18 år gammel, tage MC kørekort og så købe en to hjuler der fra fabrikken af kan køre mere end de 130 man vil køre...

Jeg har selv haft et par stykker... Grin

En scooter er selvfølgelig billigere, men den er fandme heller ikke i ret mange tilfælde lavet til at køre SÅ stærkt på...!!!

Den jeg har nu kører vel 80 - 90 km/t efter speedometer og det er dælme rigeligt med de to 10" hjul den er født med...

-Carsten
Svar
#11
Jeg er 15 så vil nok ligge blandt de yngste herinde.

Hvis ikke den yngste :P
Svar
#12
Hidtil kun 21 svar ud af 340 mulige Ked af det

Og ingen i de 'seriøse vægtklasser'! Har vi ingen mere, eller tør de ikke stå frem?
Svar


Forum spring: