Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køb af Peugeot 106 rallye (ændret overskrift)
#1
Vokser den sig stor og stærk! Smil

Jeg er nu den glade ejer af denne 106 Rallye Smil Hvilket jo betyder at knallerten kommer til at køre minimalt.. Smil Men det er nu meget rart med 1540cc 2 hjul og ca 100hk ekstra Smil
F-act'en skal nu stilles bagerst i garagen, hvordan pakker jeg den bedst muligt væk?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Underlig overskrift, når det er en bil på billederne Smil. Som desuden, ikke har fået skjult sin nummerplade.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Så alle kan være med..
Jeg har en blå knallert, nu har jeg også en blå bil (den på billederne), overskriften er ment som sjov Blink med øjet
Fordelen ved at sløre nummerpladerne er?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#4
Fed bil, har selv en Saxo med den store 16V motor, det er dælme legetøj Smil

http://www.bilgalleri.dk/galleri/89830-c...xo_vts_16v
Svar
#5
(11-08-2012, 13:07)12V Skrev: Fed bil, har selv en Saxo med den store 16V motor, det er dælme legetøj Smil

http://www.bilgalleri.dk/galleri/89830-c...xo_vts_16v

Flot bil Smil - Er det 120 gti'en har?

105hk til 900kg er mere end rigeligt til mig! Grin - Derudover er bilen totalt original! Ingen tuning, eller styling! Lige på nær fælgene der er rallycross magnesium fælge.. De originale ligger dog i garagen med vinterdæk på Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(11-08-2012, 12:38)Jacob k Skrev: Så alle kan være med..
Jeg har en blå knallert, nu har jeg også en blå bil (den på billederne), overskriften er ment som sjov Blink med øjet
Fordelen ved at sløre nummerpladerne er?

Vidste jeg godt ang. overskriften, derfor smiley'en. Og grunden til jeg anbefaler du slører nummerpladen, er at der er uhæderlige personer der kan finde frem til hvor den står.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Ja underlig overskrift for at fremvise en bil. Fortvivlet
VGA Firefox "Ad vitam aut culpam"
Ny 20.April 2017  -  Nu +1.000km
Svar
#8
Jeg skal godt nok aldrig hælde vpower på mine maskiner hvis de bliver til noget fransk. Blink med øjet

Ej spøg til side, tillykke med den, sådan en 106 Rallye kører rigtigt godt, sålænge man ikke laver koger på kold motor, så dør de. Blink med øjet

Jeg håber dog for din egen skyld du har fået en god pris fra forsikringen inden du købte bil.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
(11-08-2012, 13:27)Jacob k Skrev: Flot bil Smil - Er det 120 gti'en har?

105hk til 900kg er mere end rigeligt til mig! Grin - Derudover er bilen totalt original! Ingen tuning, eller styling! Lige på nær fælgene der er rallycross magnesium fælge.. De originale ligger dog i garagen med vinterdæk på Smil

Jeps samme motor som GTI'en. Den yder ofte 135 på rullefelt, uden at gøre andet end lidt udstødning og lign.

En lille video:

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(11-08-2012, 20:30)12V Skrev: Jeps samme motor som GTI'en. Den yder ofte 135 på rullefelt, uden at gøre andet end lidt udstødning og lign.

En lille video:

http://www.youtube.com/watch?v=mw6k3t8CrgM


GTI , hva betyder dette?? Gulv Tæppe I? Gennem Tæret indenvendig?.

Syns godt nok jeg ser mange fanske biler lige pt, men de holder som regl i nødsporet på motorvejen.
Svar
#11
(11-08-2012, 20:43)Søren26 Skrev: GTI , hva betyder dette?? Gulv Tæppe I? Gennem Tæret indenvendig?.

Syns godt nok jeg ser mange fanske biler lige pt, men de holder som regl i nødsporet på motorvejen.

I hvert fald ikke det sidste, de franske har været på toppen af rustbeskyttelse siden slutningen af 90'erne. Saxoen hed heller ikke GTI, den hed VTS (Vitesse, fransk for hastighed).

Synes jeg plejer at se mest ældre Opel og Volkevogne holde i kanten, jeg har været yderst tilfreds med de tre franske jeg har haft.
Svar
#12
(11-08-2012, 21:12)12V Skrev: I hvert fald ikke det sidste, de franske har været på toppen af rustbeskyttelse siden slutningen af 90'erne. Saxoen hed heller ikke GTI, den hed VTS (Vitesse, fransk for hastighed).

Synes jeg plejer at se mest ældre Opel og Volkevogne holde i kanten, jeg har været yderst tilfreds med de tre franske jeg har haft.

Nu kører jeg så selv VW Lupo 3L og den har ingen problemer, men jo Opel, Renault, citroen og Peugoet bliver de mærker jeg ALDRIG vil eje. Bare i dag på Køge bugt har jeg mødt 4 styk Biler af Fransk fabrikat holdende med havari blink.
Svar


Forum spring: