22-02-2007, 22:09
Ja, vender mig lige mod sagkundskaben for at tilegne mig lidt viden.
Spørgsmål 1 gælder min egen kymco k12, der har en tendens til at "drukne" i vådt vejr.
Det som sker er at når jeg kører afsted går det fint i et stykke tid, men når jeg så gasser ned for at dreje og vil op i fart igen vil den ikke om i omdrejninger og det lyder virkelig som om den er ved at "drukne". De særligt slemme dage sker det også op af bakke, at den lige pludselig ikke vil op i omdrejninger igen. Forhåbentligt er det en simpel ting eller ?
Spørgsmål 2 gælder en kammerat af mig der har fået større cylinder og gået nogle dyser op. Den starter fint men dør fuldstændigt efter et par minutter og så må han stå og vente et par minutter for så at kører et par minutter igen. Den går ud når den er varm og kan startes når den er kold Rigtigt træls når man har 15 km hjem fra arbejde.
Håber for hans skyld at det bare skyldes et tændrør
Spørgsmål 1 gælder min egen kymco k12, der har en tendens til at "drukne" i vådt vejr.
Det som sker er at når jeg kører afsted går det fint i et stykke tid, men når jeg så gasser ned for at dreje og vil op i fart igen vil den ikke om i omdrejninger og det lyder virkelig som om den er ved at "drukne". De særligt slemme dage sker det også op af bakke, at den lige pludselig ikke vil op i omdrejninger igen. Forhåbentligt er det en simpel ting eller ?
Spørgsmål 2 gælder en kammerat af mig der har fået større cylinder og gået nogle dyser op. Den starter fint men dør fuldstændigt efter et par minutter og så må han stå og vente et par minutter for så at kører et par minutter igen. Den går ud når den er varm og kan startes når den er kold Rigtigt træls når man har 15 km hjem fra arbejde.
Håber for hans skyld at det bare skyldes et tændrør