Søg Garagen Hej Gæst! Register

Forsømt? Næsten aldrig tændt!!
#1
Hvad sker der i mekanikken for en scooter der ikke har været startet længe, og stået i vind og vejr uden overdækning? Har lige købt en speedfight LC som jeg skal bruge- imens min yamaha aerox bliver renoveret, stylet osv... men den har ikke kørt længe og kan ikke starte!! den taber kølervæske osv.. vil gerne ligge billeder ind, og opdatre jer med tips, da det er til gavn for alle!!

Tager nogle billeder og lægger ind så i kan se hvad en hidsig scooter kan gøre ved sig selv og mig Grin

Hvor god er en "scootergarage" til at beskytte en scooter? Der vil jo altid være fugt= vand på den uanset hvad!!!

Det ville være fedt hvis i gad bruge tid på at give indlæg, for i ved jo ikke hvad forhold jeres "nykøbte" scooter har været udsat for vel??
MVH GhostRider

/Rettet af Energy (Brug venligst flere store bogstaver)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
hvordan uploader man billeder til en tråd man har startet? er det bare mig der er skeløjet Griner
Svar
#3
GhostRider Skrev:hvordan uploader man billeder til en tråd man har startet? er det bare mig der er skeløjet Griner
f.eks http://www.billig-scooter.dk/album.php
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
Jeg mener jeg engang læste noget om det i Motor, ganske vist til biler, men det samme burde gælde for de to-hjulede.

Fugt har det med at forstyrre elektronikken er accelerer rust og tæring.

Lukkede garager med dårlig udluftning eller anden form for affugtning er aldrig godt for et køretøj. Så hellere en carport hvor vinden kan blæse lige igennem eller helt uden for under åben himmel.

Det bedste er tilgengæld en opvarmet garage med affugtning. Blink med øjet

[edit]Når jeg skriver "garage" så tænker jeg selvfølgelig på sådan én med tag og sider af træ eller lign. fast materiale. Efter min mening vil en mc/scooter garage i PVC eller tilsvarende, altid være skidt i fugtigt vejr.[/edit]

/stoiss
PGO T-REX 110 (årgang '04), tidligere ejer af Kreidler Florett (årgang '77)

PGO > Giantco/CPI - nuff said :P
Svar
#5
GhostRider Skrev:hvordan uploader man billeder til en tråd man har startet? er det bare mig der er skeløjet Griner

Se min signatur :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: