16-02-2007, 05:35
Min erfaring med scooter 4 takt er begranset men her er hvad der er rodet med den første uge.
Købte gittes baotian pga. knægtens dr.big bræket sig.
Den skal køre ca.15km frem og 15 km tilbage.
OG nu kommer det allerede 3 dag begyndte den og hoste og top fart 22 men far her gik på billig-scooter, og skulle nok løse problemet.
Ny dysse (passer med en puch maxi) stadig host og hak
Pillede cdi af min pocketbik ( og den er ikke begrænset ) monteret den på baotianen, stadig host og hak.
Det var ligesom om den akselerede fint til 15, derefter var det H.H.
Skiven ud af variatoren så var den jo lidt højre geret og den kørte jo fint i det lave omdrejnings område, men men stadig 15 derefter H.H. til 30.
Efter knægten havede prøvekørt et par ture, siger han pludselig den køre 40 med 2/3 gas ?
AHA blandings problemer i kaburatoren, men nej igen.
PROBLEMET var at inde i luftfilterkassen sidder et rør der virker som indsnævring af studsen til kaburatoren ud med det og i med standart cdien og nu går den ca. 55 og den går godt den lyder overhovedt ikke anstrengt, og den tar heller ikke de vilde omdreninger.
SÅ æret med bruger skift dyssen tag skiven ud og fjern det forbandet rør og i får jer en scooter, der køre som det var ment fra fabrikkens side.
Indlæg rettet. Start med stort, tak. . JPS.
Købte gittes baotian pga. knægtens dr.big bræket sig.
Den skal køre ca.15km frem og 15 km tilbage.
OG nu kommer det allerede 3 dag begyndte den og hoste og top fart 22 men far her gik på billig-scooter, og skulle nok løse problemet.
Ny dysse (passer med en puch maxi) stadig host og hak
Pillede cdi af min pocketbik ( og den er ikke begrænset ) monteret den på baotianen, stadig host og hak.
Det var ligesom om den akselerede fint til 15, derefter var det H.H.
Skiven ud af variatoren så var den jo lidt højre geret og den kørte jo fint i det lave omdrejnings område, men men stadig 15 derefter H.H. til 30.
Efter knægten havede prøvekørt et par ture, siger han pludselig den køre 40 med 2/3 gas ?
AHA blandings problemer i kaburatoren, men nej igen.
PROBLEMET var at inde i luftfilterkassen sidder et rør der virker som indsnævring af studsen til kaburatoren ud med det og i med standart cdien og nu går den ca. 55 og den går godt den lyder overhovedt ikke anstrengt, og den tar heller ikke de vilde omdreninger.
SÅ æret med bruger skift dyssen tag skiven ud og fjern det forbandet rør og i får jer en scooter, der køre som det var ment fra fabrikkens side.
Indlæg rettet. Start med stort, tak. . JPS.
far til to scooter freks løkkelig ejer af en baotian