Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pgo G-Max 220
#1
Er der nogen der her noget erfaring med PGO G-MAX 220 ?
Den skulle være hurtig og god men jeg kan ikke finde noget på www.
Nogen der kender til den ?

Jeg er ikke utilfreds bare gerne se mig lidt omkring !
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(30-05-2012, 19:44)kinamanden Skrev: Er der nogen der her noget erfaring med PGO G-MAX 220 ?
Den skulle være hurtig og god men jeg kan ikke finde noget på www.
Nogen der kender til den ?

Jeg er ikke utilfreds bare gerne se mig lidt omkring !

Prøv at kigge her, der er masser af info Smil

http://autobikegallery.com/pgo-gmax-220/
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Hej.
Ja den ser fin ud,det er bare kedligt ,at det er så svært at få lov til at prøve køre en pgo mc ,her på sjælland.
Kunne godt tænke mig at prøve køre en pgo 150ccm den til ca 20,000kr.
Men min knallert forhandler tag dem ikke hjem uden bestilling/ forud betaling.
Der er sjovt at det er nemmer at få lov til at prøve køre en bilNeutral

Vh
CB
Svar
#4
(30-05-2012, 21:35)cb Skrev: Hej.
Ja den ser fin ud,det er bare kedligt ,at det er så svært at få lov til at prøve køre en pgo mc ,her på sjælland.
Kunne godt tænke mig at prøve køre en pgo 150ccm den til ca 20,000kr.
Men min knallert forhandler tag dem ikke hjem uden bestilling/ forud betaling.
Der er sjovt at det er nemmer at få lov til at prøve køre en bilNeutral

Vh
CB

Jo, men der bliver vel solgt utroligt få scooter-mc i Danmark i forhold til biler? Min storebror, som bor i Skive, har kørt motorcykel siden 60`erne og fik for et par år siden lyst til at prøve en mc-scooter. En forhandler havde en SYM (husker ikke kubik), og den købte han så. Ikke så lang tid efter var han brændt inde med en APRILIA Scarabeo 500ccm som han prakkede min bror på. Min bror gjorde en rimelig god handel; han er meget glad for den. Forhandleren havde taget den hjem til en interesseret, som så ikke havde pengene. Og eftersom der kun er 5 af den slags i landet (ifølge forhandleren), kan man nok regne ud at et salg kan ha` lange udsigter. Men irriterende er det da.

Venligst Erik.


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
#5
Jeg købte en i April i år. Den skulle lige køres til med halv gas de første 500 og 2/3 gas de næste 500. Jeg er lige kommet over de 1000 og først der blev jeg skuffet. Den har ellers virket kvik og håndterer godt men da jeg kunne gi fuld gas kommer jeg kun op på max 104km/t på speedometeret. Jeg har set en del om den på nettet og de siger næsten alle at den skulle kunne køre ca 120km/t ifølge GPS hvilket nok nærmer sig 130 på speedometeret. Jeg vejer 95kg og det er testet på lige vej uden vind. Den begynder også at ryste en del lige når den når de 100km/t. Nu skal jeg jo til det første service men jeg kan da ikke lige se hvad de kan lave der gør at den ikke ryster og at den lige kan køre 25km/t hurtigere Fortvivlet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(12-08-2012, 00:36)TheGame3H Skrev: Jeg købte en i April i år. Den skulle lige køres til med halv gas de første 500 og 2/3 gas de næste 500. Jeg er lige kommet over de 1000 og først der blev jeg skuffet. Den har ellers virket kvik og håndterer godt men da jeg kunne gi fuld gas kommer jeg kun op på max 104km/t på speedometeret. Jeg har set en del om den på nettet og de siger næsten alle at den skulle kunne køre ca 120km/t ifølge GPS hvilket nok nærmer sig 130 på speedometeret. Jeg vejer 95kg og det er testet på lige vej uden vind. Den begynder også at ryste en del lige når den når de 100km/t. Nu skal jeg jo til det første service men jeg kan da ikke lige se hvad de kan lave der gør at den ikke ryster og at den lige kan køre 25km/t hurtigere Fortvivlet

Det lyder godt nok træls. Der må næsten være noget galt med dit eksemplar.. Det skal de da fikse for dig! Min G-max 150 har ikke de store problemer med at komme op på ca. 100 ægte (110 på speedo - men så er der nok heller ikke meget mere at hente) og jeg synes ikke jeg oplever at den ryster.
Prøvede en dag, fordi en herinde spurgte til det, at køre ud af landevejen med ca 80 (90 på speedometer) med kun 2 lette fingre på gashåndtaget (for at den ikke tabte gas). Dvs jeg holdt ikke fast på styret overhovedet og den kørte glat og lige derudaf. Det føltes ikke på nogen måde usikkert.
Det skal lige siges at jeg ikke selv har tilkørt min. Den havde gået 970 km, da vi købte den.
Svar
#7
Det lyder lidt vildt, at man skal bruge så mange kilometre på, at tilkøre en maskine. Det burde altså ikke være nødvendigt. Forhandleren har så også gjort det godt, for nu kan du ikke rigtig klage over fejl og mangler, da du har haft den så lang tid.

Hvis den ryster, så kan det være dit fælg som er slået skævt, altså, ved at køre op over en kantsten eller lignende. Men det kan en fagmand naturligvis tjekke.
Svar
#8
(12-08-2012, 09:36)Ottosen Skrev: Det lyder godt nok træls. Der må næsten være noget galt med dit eksemplar.. Det skal de da fikse for dig! Min G-max 150 har ikke de store problemer med at komme op på ca. 100 ægte (110 på speedo - men så er der nok heller ikke meget mere at hente) og jeg synes ikke jeg oplever at den ryster.
Prøvede en dag, fordi en herinde spurgte til det, at køre ud af landevejen med ca 80 (90 på speedometer) med kun 2 lette fingre på gashåndtaget (for at den ikke tabte gas). Dvs jeg holdt ikke fast på styret overhovedet og den kørte glat og lige derudaf. Det føltes ikke på nogen måde usikkert.
Det skal lige siges at jeg ikke selv har tilkørt min. Den havde gået 970 km, da vi købte den.

Må jeg spørge hvad du vejer så jeg har noget sammenligningsgrundlag? Da jeg ligger og kører 104 tænker jeg også at det er da det man hører man burde kunne forvente på en 150cc t-rex men min er jo 220cc og injection hvilket vel også burde give en smule.
Svar
#9
(12-08-2012, 10:30)Erathor Skrev: Det lyder lidt vildt, at man skal bruge så mange kilometre på, at tilkøre en maskine. Det burde altså ikke være nødvendigt. Forhandleren har så også gjort det godt, for nu kan du ikke rigtig klage over fejl og mangler, da du har haft den så lang tid.

Hvis den ryster, så kan det være dit fælg som er slået skævt, altså, ved at køre op over en kantsten eller lignende. Men det kan en fagmand naturligvis tjekke.

Det burde ikke være noget problem at klage over den. Den er jo helt ny og har jo derfor 2 års garanti. Jeg har jo kun haft den i lidt over 3 måneder.

Mht rystelserne ved jeg ikke hvad det kan være. Jeg er jo den eneste ejer og har aldrig kørt over en kantsten, højest i trillefart hvilket den gerne burde kunne holde til. Jeg har heller ikke ramt andet, så som huller i vejen. Intet der burde kunne gøre dette. Der er heller intet at mærke op til de 95km/t.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(13-08-2012, 00:05)TheGame3H Skrev: Det burde ikke være noget problem at klage over den. Den er jo helt ny og har jo derfor 2 års garanti. Jeg har jo kun haft den i lidt over 3 måneder.

Mht rystelserne ved jeg ikke hvad det kan være. Jeg er jo den eneste ejer og har aldrig kørt over en kantsten, højest i trillefart hvilket den gerne burde kunne holde til. Jeg har heller ikke ramt andet, så som huller i vejen. Intet der burde kunne gøre dette. Der er heller intet at mærke op til de 95km/t.

Det er muligt det er fra fabrikken af så, men det kan din forhandler undersøge. Den burde ikke ryste under alle omstændigheder.
Svar
#11
(13-08-2012, 00:00)TheGame3H Skrev: Må jeg spørge hvad du vejer så jeg har noget sammenligningsgrundlag? Da jeg ligger og kører 104 tænker jeg også at det er da det man hører man burde kunne forvente på en 150cc t-rex men min er jo 220cc og injection hvilket vel også burde give en smule.

Ja, jeg er så en smule lettere. Ca. 65 kg. Men min er jo netop kun 150 kubik (vist samme motor som på t-rex?), så jeg synes da der er noget der ikke helt hænger sammen?! Rullende øjne Uden at jeg i øvrigt skal kloge mig yderligere. Håber du får styr på det i hvert fald.
Svar
#12
har kørt 90 kmt på en g-max 125, så det lyder som om der noget galt med din

Du bedes venligst rette det med rødt markerede bogstav, og bruge punktum til at afslutte sætninger. Jps.
Svar


Forum spring: