Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pgo G-Max 220
#25
Ja den lyder lidt svag.
Se på de andre :

http://sym.dk/gts-300/

http://www.kymco.dk/Default.aspx?ID=15
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(20-11-2012, 16:55)kinamanden Skrev: Ja den lyder lidt svag.
Se på de andre :

http://sym.dk/gts-300/

http://www.kymco.dk/Default.aspx?ID=15

Jeg har så en Kymco Agility City 200i - samme motor/vægt som Like'en - og den får du altså heller ikke over 105 km/t - nærmere de 100 er mere realistisk - så du skal ikke købe den for at få mere motorkraft Ked af det

Men den er ok til landevejskørsel og kan da sagtens overhale en langsomtkørende - hvis altså vedkommende ikke køre over 80 km/t Smil
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#27
Ja de er fine der er bare lidt problemer med begge i mit tilfælde. Sym'en er 10-15000 dyrere og det er lige i overkanten. Kymco'en havde været den jeg havde valgt hvis de havde haft den da jeg købte PGO'en. Men nu da jeg har den ville det ikke kunne betale sig at skifte den ud med Kymco da det sikkert er ca samme præstationer men jeg ville tabe for meget på salg.

Jeg burde have købt Honda PS125i. En noget mindre motor men efter hvad jeg hører har den mere overskud og koster kun 2000 mere. Men det finder man jo altid først ud af bagefter. Man kan jo ikke prøvekøre dem. Jeg købte også PGO'en i den sikre overbevisning at den havde rigeligt med kræfter.
Svar
#28
Lyder godt nok også mystisk at den ikke kan mere - der må være et eller andet galt med den - når jeg med "kun" 163 ccm næsten kan følge med.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#29
(20-11-2012, 19:59)JanVen Skrev: Lyder godt nok også mystisk at den ikke kan mere - der må være et eller andet galt med den - når jeg med "kun" 163 ccm næsten kan følge med.

Ikke ifølge importøren. Den skulle leve helt op til forventningerne. De vil ikke svare på hvorfor nogle forhandlere i USA siger de har den oppe på 120 km/t ifølge gps eller hvordan det kan være jeg har været oppe på 120 på en 200cc g-max. Derfor vælger jeg at sige at jeg ikke gider PGO nogensinde igen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
TheGame3H@ Denne : http://www.123mc.dk/kymco-people/mcid-57998

Havde jeg haft mc-kørekort havde jeg købt den!. Jeg synes det er et supertilbud. Det er vist samme maskine som Kinamanden har, han må kunne fortælle om den kan køre stærkere end 105 km/t. Blink med øjet

Listeprisen på Kymco People s 251i er 40.000 kr.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#31
(21-11-2012, 01:20)Katana Skrev: TheGame3H@ Denne : http://www.123mc.dk/kymco-people/mcid-57998

Havde jeg haft mc-kørekort havde jeg købt den!. Jeg synes det er et supertilbud. Det er vist samme maskine som Kinamanden har, han må kunne fortælle om den kan køre stærkere end 105 km/t. Blink med øjet

Listeprisen på Kymco People s 251i er 40.000 kr.

Ja for dælen da. Jeg har været oppe på 120 - 130 km i timen og det er mere end nok til mig.
Måske er det godt at vide at modellen udgår. Ikke at der bliver mangel på reservedele - ikke
forløbigt , 10 år eller mere. Forøvrigt går de ikke sådan i stykker.
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#32
(21-11-2012, 01:20)Katana Skrev: TheGame3H@ Denne : http://www.123mc.dk/kymco-people/mcid-57998

Havde jeg haft mc-kørekort havde jeg købt den!. Jeg synes det er et supertilbud. Det er vist samme maskine som Kinamanden har, han må kunne fortælle om den kan køre stærkere end 105 km/t. Blink med øjet

Listeprisen på Kymco People s 251i er 40.000 kr.

Godt nok er jeg ikke vild med udseenet men den havde klart været den jeg havde valgt havde jeg haft alle fakta på bordet inden. Men jeg kommer til at tabe for meget på at sælge PGO'en og i artiklen står der "Ingen bytte". Jeg kommer nok bare til at beholde den og få det bedste ud af det og ikke køre i modvind eller på bakker.

Men tak for at du tog tiden til at finde andre muligheder.
Svar
#33
(21-11-2012, 12:42)TheGame3H Skrev: Godt nok er jeg ikke vild med udseenet men den havde klart været den jeg havde valgt havde jeg haft alle fakta på bordet inden. Men jeg kommer til at tabe for meget på at sælge PGO'en og i artiklen står der "Ingen bytte". Jeg kommer nok bare til at beholde den og få det bedste ud af det og ikke køre i modvind eller på bakker.

Men tak for at du tog tiden til at finde andre muligheder.
Det med at blive forelsket i en bestemt maskines udseende, og glemme at tjekke data, og andres oplevelser inden købet, kender jeg selv alt for godt.
Det er selvfølgelig ikke megen trøst for dig.

Måske større cylinderkit og anden udstødning kan give G-Max'en mere kraft - jeg mener at have set G-Max som 250cc i udlandet.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
(21-11-2012, 18:47)Katana Skrev: Det med at blive forelsket i en bestemt maskines udseende, og glemme at tjekke data, og andres oplevelser inden købet, kender jeg selv alt for godt.
Det er selvfølgelig ikke megen trøst for dig.

Måske større cylinderkit og anden udstødning kan give G-Max'en mere kraft - jeg mener at have set G-Max som 250cc i udlandet.

Problemet er jo at man ikke KAN checke fakta - prøv selv at checke fabrikanternes/importørernes hjemmeside - der står måske lige antal hk, men intet om topfart/økonomi.

Jeg slås selv, for jeg ville gerne have en scooter der kørte 30-40 km/l og det mente forhandleren godt at min Kymco skulle kunne klare - men jeg ligger og roder mellem 26 og 28 km/l, selv om det er ren landevejskørsel jeg har. Men jeg kan jo intet gøre, for der står ikke nogen steder noget om økonomi, jeg har kun forhandlerens ide om hvor langt den skulle kunne.

Retfærdigvis skal jeg da sige at forhandleren OGSÅ er overrasket over det og faktisk har han haft fat i importøren, der har sendt en tekniker ned og kigge på den, men jeg har ikke hørt noget fra den kant endnu.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#35
(21-11-2012, 18:47)Katana Skrev: Det med at blive forelsket i en bestemt maskines udseende, og glemme at tjekke data, og andres oplevelser inden købet, kender jeg selv alt for godt.
Det er selvfølgelig ikke megen trøst for dig.

Måske større cylinderkit og anden udstødning kan give G-Max'en mere kraft - jeg mener at have set G-Max som 250cc i udlandet.

Jeg synes egentligt jeg havde tjekket så meget data jeg kunne. Andres oplevelser er lidt svær da der ikke er mange der har dem i danmark. Jeg havde tjekket den på youtube der havde lagt klip ud med fakta osv. Der var også nogle forhandlere imellem og generelt hører jeg de siger 120 på toppen målt på gps.


JanVen:

PGO importøren siger at de henviser til typegodkendelsen på trafikstyrelsens hjemmeside. Men han sagde den kunne køre 105 og på trafikstyrelsen står der 110 så den holder ikke. Men du skal stadig være glad for din benzin økonomi. Min kører 22-25km/l når jeg kører med ca 85km/t og holder mig fra bykørsel. Honda laver en der står til 52km/l men er også rimelig svag i motoren.
Svar
#36
(21-11-2012, 20:13)JanVen Skrev: Problemet er jo at man ikke KAN checke fakta - prøv selv at checke fabrikanternes/importørernes hjemmeside - der står måske lige antal hk, men intet om topfart/økonomi.

Jeg slås selv, for jeg ville gerne have en scooter der kørte 30-40 km/l og det mente forhandleren godt at min Kymco skulle kunne klare - men jeg ligger og roder mellem 26 og 28 km/l, selv om det er ren landevejskørsel jeg har. Men jeg kan jo intet gøre, for der står ikke nogen steder noget om økonomi, jeg har kun forhandlerens ide om hvor langt den skulle kunne.

Retfærdigvis skal jeg da sige at forhandleren OGSÅ er overrasket over det og faktisk har han haft fat i importøren, der har sendt en tekniker ned og kigge på den, men jeg har ikke hørt noget fra den kant endnu.

Hk/Moment burde give en indikation om farten (10-15hk = under 100km/t, +15hk = over 100km/t) og hvordan den holder den. Økonomien er ret umuligt at gætte på. Under alle omstændigheder kan det betale sig at kigge rundt på nettet efter videoer og lignende for at give en et større indblik.

Jeg blev positivt overrasket over Geely'en. Den skulle have 13 hk og være i stand til at køre 90km/t. Hk passer nok ret godt men topfarten overraskede mig en smule, den kan holde en fart på 100km/t ud af lige vej (hvis der ikke er for meget vind). Er der vindstille, kan den godt snige sig op på 110km/t (Lige over 120km/t vist på speedo), det er dog for lidt i mit hovede til motorvejs kørsel så det kommer den ikke ud på igen. Du burde kunne hive lidt flere kræfter ud af maskinen ved at sætte et andet luftfilter på som f.eks K&N (Få mekkeren til at gøre det, bliver vel rundt 1000kr, men så bliver den indstillet 100%). Problemet er jo så bare at den kommer til at larme. Udstødningen kan vel gøre en forskel, men det kan ikke betale sig at investere i på de små maskiner. Det kommer vel til at blive rundt 3000kr(+ evt montering) for 5-10km/t på toppen og det er for lidt udbytte i mit hovede.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar


Forum spring: