Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvilken bil er dette?
#1
Mærke og model søges.

[Image: z5gtv.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den er svær det er en Amerikaner fra 1927-29 det kan være en Nash, La Salle eller endda en Ford Cabriolet udgave, de var meget ens alle bilerne den gang, men det er Mit umiddelbare bud at det er i det år-gangsmæssig lag Du skal lede efter den.

Mvh René
VGA Firefox "Ad vitam aut culpam"
Ny 20.April 2017  -  Nu +1.000km
Svar
#3
Tror ikke på det er en La Salle. Til gengæld kunne det godt være en meget tidlig udgave af Ford C.

Men ved det ikke præcist.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Muligvis denne model?.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(12-04-2012, 21:22)Jps Skrev: Muligvis denne model?.

Jeg ser kun 2 dørhængsler på dem, og ikke de samme pladehjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hemmm,gætter på en Chevy fra 1930-1935
Vh
CB
Svar
#7
(12-04-2012, 21:29)cb Skrev: Hemmm,gætter på en Chevy fra 1930-1935
Vh
CB

Jeg skal bruge mærke og model. Ca. info dur desværre ikke Fortvivlet
Svar
#8
(12-04-2012, 21:36)Teddy Skrev: Jeg skal bruge mærke og model. Ca. info dur desværre ikke Fortvivlet

Det var hurtigt din Toyota skulle skiftes ud. Griner

Svar
#9
(12-04-2012, 21:42)Xipe Skrev: Det var hurtigt din Toyota skulle skiftes ud. Griner

Fræk

Det er et andet sted, der bliver spurgt. Og nu er jeg sq blevet nysgerrig Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Må jeg spørge, hvorfor du skal vide mærke og model? Ikke for andet end at jeg er møj nysgerrig?Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
Prøver igen Smil
Her er flere der ligner den model, du viser:

Reo?
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Jeg var lige ved at tro jeg havde fundet bilen. Hvis det bare ikke for 2 detaljer, som jeg så senere; kalechen bagerst og de 3 dørhængsler. Grøn grin
De primitive dørhængsler peger på en bil designet i 20erne. Den eneste kendte amerikanske bilfabrikante, jeg har kunne finde der brugte 3 dørhængsler placeret så tæt sammen, er Auburn - desværre sidder hængslerne bagi døren der.

Her er bilen jeg troede ramte plet : '22 Maxwell Club Coupe.

   

2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar


Forum spring: