Søg Garagen Hej Gæst! Register

Thansen vil ikke godtage betaling?
#1
Lidt naivt måske men nu har jeg forsøgt placere en ordre ved Thansen og betale via danske Bank men hver gang er den afvist. har nu over et par dage forsøgt ialt 6 gange og nu gider jeg ikke mere. De må ikke være interesserede i at man kan betale på den måde?

Nogen der har oplevet ca det samme?

Ved godt man kan bestille til afhentning og via kort men jeg kan nu bedst lide bankoverførsel.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du kan også vælge kontant betaling ved afhæntning i butikken,det kunne jeg med nogle bremse greb til min Runner Smil .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Du kan vel også betale med Dankort på nettet.
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#4
(03-04-2012, 17:54)Fjdriver Skrev: Ved godt man kan bestille til afhentning og via kort men jeg kan nu bedst lide bankoverførsel.

Nu bliver jeg lidt nysgerrig - hvorfor?

Kort betaling er langt nemmere, og man har en sikkerhed for at kunne få sine penge tilbage, hvis forhandleren snyder og fx. "glemmer" at sende varen. Med bank overførsel, er der oerhovedet ingen sikkerhed.
Svar
#5
Har du prøvet at ringe til T. Hansen?
Kan være de har problemer med deres system.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvorfor ikke bare bestille det til kontant betaling ? i butikken.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
Kender godt de andre metoder men det er ikke lige pointen her. De tilbyder man kan betale via bankoverførsel og så skal skidtet sgu da virke!

Har snakket med dem og svaret derfra var øhhhh nå, det lader jeg lige gå videre, ikke særlig proffesionelt af så stort et firma.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
(04-04-2012, 15:20)Fjdriver Skrev: Kender godt de andre metoder men det er ikke lige pointen her. De tilbyder man kan betale via bankoverførsel og så skal skidtet sgu da virke!

Har snakket med dem og svaret derfra var øhhhh nå, det lader jeg lige gå videre, ikke særlig proffesionelt af så stort et firma.

Nu er jeg lige nysgerrig her - Hvad skulle han have sagt/gjort? Skulle han have sat dig på hold imens han ringet direkte ind til deres hjemmeside ansvarlige? Nej vel?

Og ikke for noget, men du har sikkert ikke ringet ind til deres tekniske afdeling Blink med øjet (Hvis sådan en findes ved thansen.)
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#9
Det er korrekt. For ca lang tid siden var den også gal med samme problemstilling, der blev jeg netop stillet om til deres IT afdeling og problemet blev afklaret der. Det skete ikke denne gang.

Har fået en mail fra dem om at de ikke vidste der var et problem og at det blev stilet til deres IT afdeling?

Rest my case.
For mig er det et problem at et stort firma ikke har styr på hvordan deres online betalingssystem virker.
At I ikke kan se det er mig underordnet, jeg vil bare oplyse om hvordan det takler det eller IKKE takler det!
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(04-04-2012, 15:20)Fjdriver Skrev: Kender godt de andre metoder men det er ikke lige pointen her. De tilbyder man kan betale via bankoverførsel og så skal skidtet sgu da virke!

Har snakket med dem og svaret derfra var øhhhh nå, det lader jeg lige gå videre, ikke særlig proffesionelt af så stort et firma.

Hvis de tilbyder muligheden, skal det selvfølgelig fungere. Jeg kan dog ikke se det under 'vælg betalingsform' ?

En fornuftig support funktion hos T-Hansen er aldeles unødvendig og spild af ressourcer, de laver nemlig aldrig fejl! Rullende øjne
Svar
#11
Kan ikke forstå hvorfor man vælger sådan en betalings form, når det er 10 gange lettere at betale med Dankort eller kontant i butikken.

For mig virker det som om, du har skulle finde et eller andet at klandre dem for Fortvivlet
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#12
De lever op til deres Slogans "Så køre det for dig"
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar


Forum spring: