Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera DNA eller Generic trigger
#1
Hej alle sammen på BS ! Jeg er ny her inde og skal snart til at have en knallert Griner så ville lige høre hvilken en i syntes bedst om for jeg ved ærlig talt ikke hvad for en jeg bedst kan li Smil:

Generic Trigger [Image: supermotard-generic-trigger-sm-50.jpg]

Eller

Gilera DNA [Image: 39%20Gilera%20DNA%2050.jpg]

Som sagt ved jeg virkelig ikke hvilken en jeg vil vælge og jeg ville gerne høre om jeres erfaringer med dem om i selv har haft en eller og om de er gode eller om de har nogle ulemper.

Glæder mig til at høre fra jer Vh Dahaxx

(PS. Siden jeg er ny herinde så ved jeg ikke om det er den rigtige tråd jeg har skrevet i så det er ikke bevidst hvis jeg har lavet en fejl Blink med øjet )
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis det er en 30'er du er ude efter, så er Gilera DNA udelukket, da den kun forefindes som 45'r.
Aner intet om Generic'en ud over det er en kinesisk østriger Grin. Dvs. lavet/samlet i Kina.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Hej og velkommen til Billig-Scooter.dk

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en privat besked

Mvh
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
Du kunn måske også vælge en Rieju Matrix?
[Image: pic_358.jpg]

Koster "kun" 29000,- fra ny! Målløs
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#5
Jeg havde tager triggeren! Udelukkende pga gearerne og designet Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-03-2012, 22:08)Fjdriver Skrev: Du kunn måske også vælge en Rieju Matrix?
http://www.sgnc.dk/graphics/interface/pic_358.jpg

Koster "kun" 29000,- fra ny! Målløs

En ½ FJ i pris Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
[Image: 23995_0_2_3_trigger%20sm_Djole.jpg]

Den er jo piv fræk !
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#8
Jeg ville personligt passe lidt på de Generic Trigger, der var mange der købte dem da de lige kom frem, og underligt nok røg de hurtigt til salg igen.

Det skulle dog vist være en ægte AM6 motor der er monteret, men hvad grunden er til folk vælger at sælge dem igen kender jeg ikke, men det er værd at være obs på.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Jeg kunne forestille mig, at den ikke skulle tunes meget før det bliver en spændende genstand for politi og røver... Neutral
---
Honda VFR 750 F, 1992. Billede
Tidligere: PGO Dr. Big.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Okay tak for de hurtige svar Griner hvis en Gilera DNA er en 45 knallert så er den i hvert fald udelukket og hvis Generic Trigger "Bare" er en billig kineser så er den også af listen men hva så med en Aprilia rs50 ?

[Image: aprilia-rs-50-15_460x0w.jpg]

Er der nogen af jer der har erfaring med den ? Smil
Svar
#11
(06-03-2012, 09:35)Dahaxx Skrev: Okay tak for de hurtige svar Griner hvis en Gilera DNA er en 45 knallert så er den i hvert fald udelukket og hvis Generic Trigger "Bare" er en billig kineser så er den også af listen men hva så med en Aprilia rs50 ?

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/20...460x0w.jpg

Er der nogen af jer der har erfaring med den ? Smil

Den Aprilia er også en 45'r Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Kører selv på en Rieju Rs2 Matrix, og mekanisk kører de rigtig godt.
6 Gear, vandkølet og en 30'er.
Et andet valg hvis du er til offroader looket kunne være en Derbi Senda Blink med øjet.
Pgo Hot 50 '08 7500 km.
Aprilia Rally (solgt).
Rieju RS2 Matrix '06 købt d. 28/12/2011.
Svar


Forum spring: