Søg Garagen Hej Gæst! Register

MC priser - kan det virkelig passe?
#1
Jeg har siddet og savlet lidt over nogle forskellige MC'er. Skal jo have kortet i hus, over de næste par måneder Grin

Dette er bare et af mange eksempler - kan det virkelig passe, at de er så billige, eller skal man være nervøs for diverse fejl m.v. ?

http://mcbasen.dk/adddetail.aspx?id=270
http://www.123mc.dk/suzuki-an-400-burgman/mcid-43107s1

Jeg synes man får voldsomt meget for pengene.

Og ja, der er ingen tvivl - når tiden kommer, er det en touring cykel jeg skal have. Med masser af plads, så den kan bruges til lange ferier Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
For sathans i OndOndOndOndOndOnd Og en hel masse andet. Det var godtnok billigt. Har set nogle få i den pris. Det drejer sig vist kun om at se sig for mht stand og så ellers få købt en.

Tror ikke der er noget skjult ellers henvend dig til MC-scooter, der er mange der kører på den model, de kan fortælle dig om evt svagheder ellers kan jeg gøre det for dig
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#3
Nu må vi se hvad der er på markedet, når jeg får kortet i hus. Så ved jeg også hvad jeg har råd til. Indtil da, er dette bare første smugkig. Det tager jo lidt tid, at danne sig en mening om hvad man vil gå efter Blink med øjet

Burgmann er som sagt bare et eksempel. Men hvis man kan få noget i den stil til de priser, er jeg da ovenud lykkelig. Dem jeg linker til, ser ufattelig velholdte ud, og km-tal er jo næsten ingenting Grøn grin
Svar
#4
Markedet er banket helt i bund, det er nu der kan gøres gode handler.. Smil
Svar
#5
(26-02-2012, 21:40)Energy Skrev: Markedet er banket helt i bund, det er nu der kan gøres gode handler.. Smil

Og det skyldes... krisen eller årstiden? Der går jo minimum 2-3 måneder, før jeg skal ud og investere, da kortet lige skal i hus først Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(26-02-2012, 21:43)Teddy Skrev: Og det skyldes... krisen eller årstiden? Der går jo minimum 2-3 måneder, før jeg skal ud og investere, da kortet lige skal i hus først Ked af det

Ja krisen det store uhyre, alle vil sælge og kan derfor ikke komme af med dem før prisen er så attraktiv, at man ikke kan sige nej - li'som Burgman'en til de 23000kr - det er godt nok billigt.
Du kan jo bare lade mc-scooteren stå indtil du får kortet, jeg købte også min mc før kortet var i hus, så var alt parat når man fik køresedlen i hånden ved køreprøven. Smil



Svar
#7
Joo, jeg kunne godt købe nu, meeeeen....

Jeg kender mig selv godt nok til, at det er en MEGET skidt ide :P
Og så skal jeg også have fundet ud af noget parkering. Jeg bor i lejlighed, og har ikke mulighed for at parkere den i gården. Og ude på vejen, hvor bilerne parallel parkerer, vil jeg helst ikke have den stående. Lad mig sige det sådan, der ligger en ungdomsklub i nærheden. Og dem har vi før haft bøvl med i ejerforeningen Fortvivlet Jeg tør simpelthen ikke tage chancen, med så dyr en maskine Ked af det

Måske jeg kan få en garage (uden strøm, øv) - men nok ikke lige i min egen gård. Det koster så vidt jeg husker, omkring 5-600,- om måneden.
Svar
#8
Og så er det jo også svært at prøvekøre maskinen, når den ikke må trilles ud på vejen Smil
Svar
#9
(26-02-2012, 21:59)Teddy Skrev: Og så er det jo også svært at prøvekøre maskinen, når den ikke må trilles ud på vejen Smil

Tag en med, der har kørekort så ?


Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(26-02-2012, 22:05)Energy Skrev: Tag en med, der har kørekort så ?

Nu er vi alle forskellige, og jeg smider dælme ikke så mange klejner på bordet, uden at vide præcist hvad jeg får ud af det. Ja, måske er det bare mig, der er kræsen - men sådan er jeg nu engang bygget Fræk
Svar
#11
(26-02-2012, 22:11)Teddy Skrev: Nu er vi alle forskellige, og jeg smider dælme ikke så mange klejner på bordet, uden at vide præcist hvad jeg får ud af det. Ja, måske er det bare mig, der er kræsen - men sådan er jeg nu engang bygget Fræk

Jammen så er vejen jo li'som lagt - at vente.. :P Med mindre du vil hive rebelen op af gemmerne og tage en tur alligevel... Shhhh !.. .P


Svar
#12
Sådan en Burgmann er ret så imponerende Smil - Jeg blev selv mest imponeret over et "scooter" speedometer der gik til 180 km/t Grøn grin
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar


Forum spring: