Søg Garagen Hej Gæst! Register

Piaggio NRG Power DT/DD tegninger.
#1
Er ved at blive rigtig glad for min nye NRG, kunne rigtig godt tænke mig reservedels/eksplosions tegninger af hele knallerten, og generelt alt teknisk info der er tilgængelig.

Indtil videre har jeg ledningsnet, manual, servicebog og en tegning af forgaflen. Samt den store Piaggio PDF der ligger på scootergrisens hjemmeside, hvor der også er skemaer med kontrolmål på div. sliddele.

Har i, eller kan i finde mere?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Vil klart anbefale dig at få fat i Haynes værkstedshåndbogen - hvis du ikke har den, der står alle de vigtige ting i. Den kan bla. fås hos T-Hansen.
Ellers er der easyparts.nl hvor der er eksplosionstegninger.
Svar
#3
Har lige været i gang og suge en masse tegninger ned fra easyparts.nl - den havde jeg ikke set før. Takker!

Har også kigget på Haynes bogen, men den er generelt for hele hiper familien. Det er mest de specifikke skjold, stel, styr osv. tegninger for lige præcis denne NRG model jeg er interesseret i. Selve grundkonstruktionen kender jeg meget godt. Eller er der måske mange model specifikke detaljer i den?
Svar


Forum spring: