Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 tuning
#1
Hej BS
Hvad tror i en Hot 50 med 45 km/t cylinder, Gianelli Go udstødning og standart karburator vil køre?

Mvh. Martin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(20-02-2012, 22:27)Martinegede Skrev: Hej BS
Hvad tror i en Hot 50 med 45 km/t cylinder, Gianelli Go udstødning og standart karburator vil køre?

Mvh. Martin

En 60 stykker efter gps er mit gæt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(20-02-2012, 22:28)DarkSide Skrev: En 60 stykker efter gps er mit gæt.

Okay tak, vil den køre hurtigere hvis jeg satte en større karburator på? Hvis ja hvad ville du så foreslå? Grin
Svar
#4
(20-02-2012, 22:32)Martinegede Skrev: Okay tak, vil den køre hurtigere hvis jeg satte en større karburator på? Hvis ja hvad ville du så foreslå? Grin

Det vil give lidt med en 17.5'er, men hvis du vil have mere fart så vil jeg anbefale et TP Trophy kit, enten 50 eller 70cc, så kører den godt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(20-02-2012, 22:33)DarkSide Skrev: Det vil give lidt med en 17.5'er, men hvis du vil have mere fart så vil jeg anbefale et TP Trophy kit, enten 50 eller 70cc, så kører den godt.

Har du et link til det? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(20-02-2012, 22:34)Martinegede Skrev: Har du et link til det? Smil

Speedline.dk - alt hvad hjertet begærer Blink med øjet

Men pas på, det er nemt at købe sig fattig derinde Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
(20-02-2012, 22:34)DarkSide Skrev: Speedline.dk - alt hvad hjertet begærer Blink med øjet

Men pas på, det er nemt at købe sig fattig derinde Grin

Tak hehe Grin
Svar


Forum spring: