Søg Garagen Hej Gæst! Register

Startspærre
#1
Hey
Nogen der har prøvet og lukke af for startspærren på en peugeot speedfight 3?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(19-02-2012, 14:23)Kasper hansen!! Skrev: Hey
Nogen der har prøvet og lukke af for startspærren på en peugeot speedfight 3?

Er du sikker på der er startspærre på den, det mindes jeg ikke at have hørt om standard ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Det er jeg 100% sikker på Smil Sf1 sf2 og sf3 er der startspærre på.

Tænkte på om man bare kunne købe dette produkt http://www.kgi.dk/product-5059-1.php som kan slå startspærren fra, så kan man vel montere enhver cdi box
Svar
#4
(19-02-2012, 15:36)Kasper hansen!! Skrev: Det er jeg 100% sikker på Smil Sf1 sf2 og sf3 er der startspærre på.

Ja, det er så ikke alle der er startspærre på. Blink med øjet

Svar
#5
(19-02-2012, 15:36)Kasper hansen!! Skrev: Det er jeg 100% sikker på Smil Sf1 sf2 og sf3 er der startspærre på.

Det passer så ikke helt, SF1 har startspærre på nogen af dem, det skulle så ikke undre mig om nogen af SF2 og 3 modellerne også har standard, men det er bestemt ikke alle.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Korrekt det er det samme ved sf3 der er jo den standard, rs og speciel editon som jeg har og der er startspærre på den Smil
Svar
#7
(19-02-2012, 15:56)Kasper hansen!! Skrev: Korrekt det er det samme ved sf3 der er jo den standard, rs og speciel editon som jeg har og der er startspærre på den Smil

Hvorfor præcis ønsker du at fjerne det ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#8
Kommer helt an på hvordan boksene ser ud. Flere oplysninger tak... Smil
Svar
#9
(19-02-2012, 16:51)DarkSide Skrev: Hvorfor præcis ønsker du at fjerne det ?

Ny CDI ubegrænset regner jeg med Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(19-02-2012, 19:55)Jacob k Skrev: Ny CDI ubegrænset regner jeg med Blink med øjet

Personligt ville jeg mene det er en ret latterlig grund, især fordi det jo er bevist at en Speedfight 3 fint kan køre stærkt med standard CDI. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
Så kan jeg fortælle dig, at det er grunden Smil

Den standard Cdi box begænser omdrejningerne helt vildt selv med malossi Mhr replikka, 26 dellorto karburator, knæk udstødning og malossi multivar
Svar
#12
(19-02-2012, 21:27)Kasper hansen!! Skrev: Så kan jeg fortælle dig, at det er grunden Smil

Den standard Cdi box begænser omdrejningerne helt vildt selv med malossi Mhr replikka, 26 dellorto karburator, knæk udstødning og malossi multivar

Med mindre du har planer om at lave den om til ren banemaskine så ville jeg ikke pille ved den CDI, især ikke hvis du kører på standard krumtap og lejer.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: