Søg Garagen Hej Gæst! Register

Peugeot speedfight 3 startsproblemer
#1
Hey

I går havde jeg taget cylinder og topstykket samt udstødningen af for og måle hvor stor krydspinden skulle være.
Da jeg vil have Malossi sport på min scooter men da jeg havde samlet det hele troede jeg. Havde jeg glemt og sætte slangen på det rør ved udstødningen og lige i det jeg forsøgte og starte den gav det en gnist op af røret.
Hvad kan det være?

Det skal siges at jeg lige havde skåret blindrøret af for og få begrænsningen taget og svejst den fast igen.
Men det burde jo ikke have nogen betydning. Der er massere af kompression på og motoren drejer fint rundt først troede jeg at den have taget en stempelring men det er jeg 90% sikker på at den ikke har da den så ville sige mærkeligt. Har også haft karburatoren taget af samt haft membranen taget ud og syntes ikke at den kan vendes forkert men det har jeg ikke lige fået tjekket op på.
Den for også massere af benzin der er en 58 dyse i som den har kørt med længe Smil

Kasper Hansen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sålænge, det ikke er en elektrisk "gnist", der kommer fra udstødningen, er det harmløst.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Ja men det er det ikke så ville den vel have taget en sikring og det har den ikke. Men hvad kan der være sket?
Svar
#4
Gnisten har været flammer fra forbrændngen - den står ud af udstødningsporten, især hvis der ikke er modtryk på.
Svar
#5
Yep men hvorfor kan den så ikke starte?

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har du haft stempel af ?

Hvis du har er du så sikker på det vender den rigtige vej ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Nej det har jeg ikke haft Smil
Har kun haft cylinder og topstykket taget af fordi jeg ville måle krydspinden i stemplet.
Svar
#8
(10-02-2012, 21:42)Kasper hansen!! Skrev: Nej det har jeg ikke haft Smil
Har kun haft cylinder og topstykket taget af fordi jeg ville måle krydspinden i stemplet.

Og du har selvfølgeligt samlet med nye pakninger ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Ingen nye pakninger nej Smil den har ikke engang kørt 2000 km endnu og pakningerne fejler intet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(10-02-2012, 21:44)Kasper hansen!! Skrev: Ingen nye pakninger nej Smil den har ikke engang kørt 2000 km endnu og pakningerne fejler intet

Det er generelt aldrig en god ide at genbruge pakninger.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
(10-02-2012, 21:44)Kasper hansen!! Skrev: Ingen nye pakninger nej Smil den har ikke engang kørt 2000 km endnu og pakningerne fejler intet

De skal skiftes, når man har haft tingene skilt ad. Så på med nye pakninger Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Det er ikke grunden til at den ikke kan starte!
Mit problem er at den ikke kan starte og det er ikke pakningernes skyld det er jeg sikker på Smil
Giver jer ret i at de burde skiftes men gider ikke skifte dem fordi jeg kun skal køre med dem i 1-2 måneder hvor efter jeg skal have tun cylinderkit på. Smil
Svar


Forum spring: