Søg Garagen Hej Gæst! Register

Købt MC
#1
hejsa der ude har været ude og invistere i en Suzuki SV 650 s vil hære jer om nogen af jer har nogle erfaringer med sådan en. har selvfølig forhørt mig hos venner og familie inde jeg købte den, men kunne være i havde nogle ting jeg skal være opmerksom på..

den har kørt 24000


   
   
   
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tillykke ! ..Grin
Du får ikke mange problemer med den SV, det er en velbygget og stærk MC, som styrer rigtig godt. Jeg kender ikke nogle "sygdomme" ved den og jeg ser dem stort set kun på værksted når de skal have lavet service.
Ved dog, at mange har strammet forgaflen op med andre fjedre, da den er lidt slap i det hvis det skal gå stærkt.

Et super godt køb !....Blink med øjet
Svar
#3
Det eneste jeg ved at du skal være opmærmsom på, er at org. skiver er ret pebrede i pris, men der fåes mange uorg. på ebay f.eks. som er lige så gode som org, men kun koster 1/3 af prisen.

Men en SV er en fed maskine, dog forurener de en del (op til 2001-2 hvor den nyere model kom, men ved jo ikke hvad årgang din er)
Svar
#4
Bremseskiver er generelt dyre til alle mc'er, men som nævnes kan fx. Kagezumi, Lucas el. EBC skiver fåes for ca. 2000kr sættet i bla. England, og de er faktisk bedre end de orig.

Sålænge den overholder modellens forureningskrav, så er det vel godt nok. Den kører trods alt næsten dobbelt så langt på literen end min 750'er.

http://www.sandybikespares.co.uk/product...-r_750/l_m
Svar
#5
Har også kun hørt godt om modellen, og ikke mindst godt fra de forbipaserende sv'ere det er en utrlig fin lyd, af en japansk all around maskine dejlig dejlig lyd!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(30-01-2012, 19:50)silversand Skrev: Det eneste jeg ved at du skal være opmærmsom på, er at org. skiver er ret pebrede i pris, men der fåes mange uorg. på ebay f.eks. som er lige så gode som org, men kun koster 1/3 af prisen.

Men en SV er en fed maskine, dog forurener de en del (op til 2001-2 hvor den nyere model kom, men ved jo ikke hvad årgang din er)


den er fra 2004 Smil
Svar
#7
(30-01-2012, 20:33)Energy Skrev: Bremseskiver er generelt dyre til alle mc'er, men som nævnes kan fx. Kagezumi, Lucas el. EBC skiver fåes for ca. 2000kr sættet i bla. England, og de er faktisk bedre end de orig.

Sålænge den overholder modellens forureningskrav, så er det vel godt nok. Den kører trods alt næsten dobbelt så langt på literen end min 750'er.

http://www.sandybikespares.co.uk/product...-r_750/l_m
Det er nu også en fed maskine Smil
Svar
#8
(30-01-2012, 19:17)Energy Skrev: Tillykke ! ..Grin
Du får ikke mange problemer med den SV, det er en velbygget og stærk MC, som styrer rigtig godt. Jeg kender ikke nogle "sygdomme" ved den og jeg ser dem stort set kun på værksted når de skal have lavet service.
Ved dog, at mange har strammet forgaflen op med andre fjedre, da den er lidt slap i det hvis det skal gå stærkt.

Et super godt køb !....Blink med øjet

Tak skal du have Smil styrer et sænket lige nu fordi det er en dame der har kørt på den det sidste år så det skal sættes op igen Smil
Svar
#9
(30-01-2012, 20:47)hulta Skrev: Tak skal du have Smil styrer et sænket lige nu fordi det er en dame der har kørt på den det sidste år så det skal sættes op igen Smil

Så bliver styringen endnu skarpere - glæd dig !.. Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(30-01-2012, 20:45)hulta Skrev: Det er nu også en fed maskine Smil
Takker..Blink med øjet Ja det syns jeg også, selvom den kan se lidt skummel ud med den lakering, men sådan så de jo ud i 90'erne hvor den blev så kendt og idag er blevet en kultracer pga de mange gode egenskaber den har(stærk motor og skarpe up to date køregenskaber). Hjulene bliver dog sorte men ellers skal den holdes i orig. Smil

Svar
#11
Tillykke med mc,en Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#12
Superfin MC og stort tillykke med den. Kun en fejl, den står ikke her hos mig Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: