Søg Garagen Hej Gæst! Register

Langt/kort lys på hot
#1
Hej alle, har lige et spørgsmål.
Jeg har fået sat mit fine tornado frontskjold på min hot, men der er ikke langt lys på. Når jeg skifter den over på langt kommer den samme lystyrke ud i samme retning. Kan det have noget at gøre med at på lygterne er der kun 3 ledninger(brun, sort og blå) og på scooteren er der brun, sort, blå og grøn, altså en til overs.

Ps det er disse pærer jeg har købt, hvis det kunne have noget med dem at gøre?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=6266...1841276310
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(29-12-2011, 20:28)Hummle Skrev: Hej alle, har lige et spørgsmål.
Jeg har fået sat mit fine tornado frontskjold på min hot, men der er ikke langt lys på. Når jeg skifter den over på langt kommer den samme lystyrke ud i samme retning. Kan det have noget at gøre med at på lygterne er der kun 3 ledninger(brun, sort og blå) og på scooteren er der brun, sort, blå og grøn, altså en til overs.

Ps det er disse pærer jeg har købt, hvis det kunne have noget med dem at gøre?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=6266...1841276310

Hvordan har du monteret dem farvevis, hvilken farve er alene, og er det brun-brun eller??
Pmx Sport Hvid, 9500 km.
Svar
#3
(29-12-2011, 20:28)Hummle Skrev: Hej alle, har lige et spørgsmål.
Jeg har fået sat mit fine tornado frontskjold på min hot, men der er ikke langt lys på. Når jeg skifter den over på langt kommer den samme lystyrke ud i samme retning. Kan det have noget at gøre med at på lygterne er der kun 3 ledninger(brun, sort og blå) og på scooteren er der brun, sort, blå og grøn, altså en til overs.

Ps det er disse pærer jeg har købt, hvis det kunne have noget med dem at gøre?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=6266...1841276310

Jeg vil mene at hvis du har en grøn/gul i overskud, er det en stel. Normalt vil den sorte være stel, og enten brun eller blå er langt lys. Dit problem kan måske være at det er svært at se forskel på når man har langt og kort lys på.

Hold nallerne fra roterende dele, og må dine guder være med dig og dine.

Suzuki K50 II 1973
Aprilia Classic 1999 *3
Gilera Touring 50 1974
Suzuki GS750 1978
Svar
#4
(29-12-2011, 22:45)dlj Skrev: Hvordan har du monteret dem farvevis, hvilken farve er alene, og er det brun-brun eller??

det er grøn der står alene da der ikke er nogle grøn ledning på lygterneSmil
Svar
#5
(29-12-2011, 23:47)Skyteam DAX Skrev: Jeg vil mene at hvis du har en grøn/gul i overskud, er det en stel. Normalt vil den sorte være stel, og enten brun eller blå er langt lys. Dit problem kan måske være at det er svært at se forskel på når man har langt og kort lys på.

Ja altså jeg har sat blå-blå brun-brun sort-sort og grøn står alene så de eneste 2 funktioner den har er kort og langt lys, som så viser sig at være det samme. Kan det så være at grøn er kort lys og sort er stel og blå er lang, men hvad er den brune så til? er det positions lyset(eller hvad det nu heder), for det virker heller ikek?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: