Søg Garagen Hej Gæst! Register

Irriterende "klinke" lyd, inde hos cylinder/stempel?
#25
(13-09-2013, 20:56)neccc Skrev: Hejsa

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe jeg har selv opleveret en underlig fra de Peugeot motore og jeg fik så det her svar fra peugeot selv..

"Det kunne godt lyde som det meget kendte problem med olie pumpen der rasler,
den skal slipes mere spis, men hvis du aldrig har prøvet det. Vil jeg ikke
anbefalde du gør det selv."

Jeg har også nogle her der skriver om det..

http://www.billig-scooter.dk/showthread....794&page=2

Peter

Tror problemet er løst, da det indlæg du svarer på, er over 1 år gammelt Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(13-09-2013, 21:00)Jps Skrev: Tror problemet er løst, da det indlæg du svarer på, er over 1 år gammelt Blink med øjet.

Men når den næste i rækken har samme problem, er der nu kommet et definitivt svar, hvilket der egentlig aldrig gjorde Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#27
Ja, det er synd at forfatterne ikke skriver løsningen på deres problem. :-)
Svar
#28
Jeg fik faktisk aldrig løst detSmil Jeg blev bare ved med at skifte dele, indtil jeg blev træt af den.
Nu er den så solgt!
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
#29
(14-09-2013, 10:42)Ra1994gh Skrev: Jeg fik faktisk aldrig løst detSmil Jeg blev bare ved med at skifte dele, indtil jeg blev træt af den.
Nu er den så solgt!

Stemplet må ikke være farvet under stempelringene. Mindre olie og mere benzin. Det kunne også være tændingsbanken eller slidte stempelringe. 5200km er ikke meget nej, men hvis den har kørt sådan alle de 5200km kan de være blevet slidt ned.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
(18-09-2013, 02:39)Havoc Skrev: Stemplet må ikke være farvet under stempelringene. Mindre olie og mere benzin. Det kunne også være tændingsbanken eller slidte stempelringe. 5200km er ikke meget nej, men hvis den har kørt sådan alle de 5200km kan de være blevet slidt ned.

Jeg har altid puttet meget totakts olie i mine maskiner, men jeg kan da forstå det sådan, at det kan skade mere end det gavner.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
#31
(18-09-2013, 02:47)larsskive Skrev: Jeg har altid puttet meget totakts olie i mine maskiner, men jeg kan da forstå det sådan, at det kan skade mere end det gavner.
Topstykke og udstødning kokser unødvendigt meget til, hvis man kører med for meget olie Blink med øjet
Svar
#32
(18-09-2013, 02:47)larsskive Skrev: Jeg har altid puttet meget totakts olie i mine maskiner, men jeg kan da forstå det sådan, at det kan skade mere end det gavner.

Det er bestemt ikke sundt Smil Sod og koks, det er ikke så godt for mekanikken Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: