Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dysse på speedfight 3
#1
Hej allesammen..
Jeg vil høre hvor stor dysse i køre med i jeres SF3..??
Min speedfight har fået pillet bagpladen & skiven & gummi stykket i luftfilteret & std dysse (54)
Mvh: Michael..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-12-2011, 19:38)Michaelikast Skrev: Der er blevet fjernet, skiven & den lille plast ring på scooteren.

Mener du ikke bagpladen & plastikringen på gliderøret ved variator ?. Sidstnævnte kaldes for skiven og ikke andet. Hvis du stadig har standard udstødningen på, kan den være problemet, da den har en begrænsning ved forrøret ( stor blindrør ).
Svar
#3
Umiddelbart så vil jeg sige det er benzinmangel, enten at den er forkert dyset ( haveddysen ) eller en karburator rensning eller tilstoppet benzinfilter..

Normalt burde den i død helt ud og kunne startes efter ca 20sek.igen, hvis det er grundet mangel på fjernelse af begrænsninger...

Jeg ville dog hive cylinderen af den og tjekke stempel og cylinder, for hvis der har været mange varmesætninger kan det også være grunden. I nogle tilfælde kan det reddes med et nyt stempel, mens andre gange skal der et nyt kit til ...

Mvh.
Tempo

Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Ok, jeg troede Det var bagpladen der hed skiven.
Man blivere jo klogere for hver dag der går Idé

(17-12-2011, 20:53)kick_it Skrev: Mener du ikke bagpladen & plastikringen på gliderøret ved variator ?. Sidstnævnte kaldes for skiven og ikke andet. Hvis du stadig har standard udstødningen på, kan den være problemet, da den har en begrænsning ved forrøret ( stor blindrør ).

Svar
#5
(17-12-2011, 21:59)Tempo Skrev: Umiddelbart så vil jeg sige det er benzinmangel, enten at den er forkert dyset ( haveddysen ) eller en karburator rensning eller tilstoppet benzinfilter..

Normalt burde den i død helt ud og kunne startes efter ca 20sek.igen, hvis det er grundet mangel på fjernelse af begrænsninger...

Jeg ville dog hive cylinderen af den og tjekke stempel og cylinder, for hvis der har været mange varmesætninger kan det også være grunden. I nogle tilfælde kan det reddes med et nyt stempel, mens andre gange skal der et nyt kit til ...

Mvh.
Tempo

Okay..
Tak for svaret, jeg tror måske os det er dyssen der skal være størrere

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvor gammel er den og hvor meget har den kørt?

Har den fået service? hvis ikke ville jeg give tændrøret skylden det burde ikke have noget og sige at du har pillet plastik ringen og bagpladen har selv gjort det samme om min trækker 70 men overvejer og sætte en større dyse i da min ind i mellem er lige ved at gå ud også slipper jeg bare håndtaget og trækker den lidt ned i fart også køre den igen.
Er det en 45 eller en 30?


Kasper Hansen
Svar
#7
Hej Kasper..
Det er en 30'er.
Min gør faktis ligsom din, men det er ikke altid at
jeg når at mærke det før den tager gas af og død'er helt ud.
Svar
#8
Det kan også være falsk luft.
Svar
#9
Hvorfor skulle det være tændrørt? Er det noget rigtig skod de har sat i?
Mvh: Michael
(17-12-2011, 23:08)Kasper hansen!! Skrev: Hvor gammel er den og hvor meget har den kørt?

Har den fået service? hvis ikke ville jeg give tændrøret skylden det burde ikke have noget og sige at du har pillet plastik ringen og bagpladen har selv gjort det samme om min trækker 70 men overvejer og sætte en større dyse i da min ind i mellem er lige ved at gå ud også slipper jeg bare håndtaget og trækker den lidt ned i fart også køre den igen.
Er det en 45 eller en 30?


Kasper Hansen

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det burde den ikke være når den er rimlig ny..??


(18-12-2011, 00:37)kick_it Skrev: Det kan også være falsk luft.

Svar
#11
Nej, men det er er altid en god ide at bruge udelukkelsesmetoden i sådanne tilfælde Cool. Check om bolte ved udstødning er helt skruet til og spændbånd ved både karburator og filter sidder som de skal.
Svar
#12
Hejsa

Vil tro at det kunne være en større dyse der skal i så Smil

Jeg har lige bestilt nye til min de skulle gerne komme tirsdag hvor jeg vil prøve og se om det hjælper.

Luftfilteret er standard så tror ikke den suger falsk luft.

Men dysen er jo også en begrænsning så det kan godt være at det er den som sætter en stopper for det.

Svar


Forum spring: