Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dysse på speedfight 3
#13
Hej Kasper..
Hvor har du bestildt dem henne..??
Og hvad størrelse..?? Jeg har hørt det skulle være omkring std 66.
Har du nogen råd til den Torx skrue der holder potten på udstøding,
2 alm torx, & 1 spicael torx..??

(18-12-2011, 09:20)Kasper hansen!! Skrev: Hejsa

Vil tro at det kunne være en større dyse der skal i så Smil

Jeg har lige bestilt nye til min de skulle gerne komme tirsdag hvor jeg vil prøve og se om det hjælper.

Luftfilteret er standard så tror ikke den suger falsk luft.

Men dysen er jo også en begrænsning så det kan godt være at det er den som sætter en stopper for det.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Hejsa vil ikke råde dig til at købe noget forkert jeg har hørt der skulle være størrelse 52 eller 54 i men jeg kan skrive på tirsdag når jeg har sat en af mine i hvilken størrelse der er i. Smil

Hvis ellers de passer for det var speedline ikke sikre på.

Men Ved udstødningen ja kan ikke huske om det er ombrako eller om det er torx men det kan du prøve dig frem til. Smil

Svar
#15
Husk at bruge kaburatorsprit - Jeg har før haft lignene problemer om efteråret/vinteren med at knallerten/scooteren dør og kan startes efter få minutter igen, der dannes is i kaburatoren/hoveddysen hvis man ikke husker at bruge kaburatorsprit i benzinen når det er koldt/fugtigt.
Svar
#16
Hej kasper
Tak for dine svar.
Du må gerne skrive om dyssen passer og hvad størrelse den køre
Bedst med.
Mvh: Michael..

(18-12-2011, 10:11)Kasper hansen!! Skrev: Hejsa vil ikke råde dig til at købe noget forkert jeg har hørt der skulle være størrelse 52 eller 54 i men jeg kan skrive på tirsdag når jeg har sat en af mine i hvilken størrelse der er i. Smil

Hvis ellers de passer for det var speedline ikke sikre på.

Men Ved udstødningen ja kan ikke huske om det er ombrako eller om det er torx men det kan du prøve dig frem til. Smil

Svar
#17
Det køre jeg altid med på dette tidspunkt af året.
Såå det kan ikke være det..

(18-12-2011, 11:09)Grenå Skrev: Husk at bruge kaburatorsprit - Jeg har før haft lignene problemer om efteråret/vinteren med at knallerten/scooteren dør og kan startes efter få minutter igen, der dannes is i kaburatoren/hoveddysen hvis man ikke husker at bruge kaburatorsprit i benzinen når det er koldt/fugtigt.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Det burde ikke være nødvendigt og kører med karburator sprit da der er 5% ethanol i benzinen.

Vil bare sige at jeg også oplevede det fra et par måneder siden hvor de var 10 grader varmt.

Men jeg skal nok lige give dig en besked på tirsdag Smil

Kører du på Sf3 Rs modelen den standarde eller speciel editonen?

Svar
#19
Det er ikke en RS model jeg køre på.
Det er en std model rød & hvid Cool
Hvad med dig..??

(18-12-2011, 12:39)Kasper hansen!! Skrev: Det burde ikke være nødvendigt og kører med karburator sprit da der er 5% ethanol i benzinen.

Vil bare sige at jeg også oplevede det fra et par måneder siden hvor de var 10 grader varmt.

Men jeg skal nok lige give dig en besked på tirsdag Smil

Kører du på Sf3 Rs modelen den standarde eller speciel editonen?

Svar
#20
Okay jeg køre på speciel editonen men den eneste forskel er skærm farver og det forreste gitter.
Svar
#21
Michaelikast, vil du være sød og citere ordenligt. Det er slet ikke til at holde ud!
Citatet skal altså komme FØR du skriver din sætning, ellers giver det ikke mening! Tak!
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Har lige lidt input på de forskellige områder Smil

En Standard Speedfight 3 køre IKKE 70km/t!, er virkelig træt af folk der tror det..

Har du husket at fjerne begrænsningen i luftfilteret? Det er et langt rør der sidder inde i luftfilterkassen, du kan ikke undgå at se den.

Speedfight 3 udstødningen er begrænset i hoved og røv, kan ikke anbefale den, og så lyder den utroligt fesen. Køb en Giannelli GO ved Speedline, den passer direkte på Speedfight 3'erens standard cylinder (og du behøver ikke dyse op, hvis din er med 54 dyse), bare skift til 8.5g ruller (Det skulle min ha' med Malossi Variator og Giannelli GO).



Har en Giannelli GO, dog lidt ridset, til at ligge til en billig pris Cool
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#23
Hvem har sagt at den køre 70km/t?

Jeg sagde at min kørte 70km/t når bagpladen er pillet samt skiven!

Dysen skal være større på min.

Jeg syntes rigtig godt om SF3 den køre godt og ja den er meget begrænset det gør også at man hverken behøves bruge tun udstødning eller få en større karburator man kan bare tage begrænsningerne i udstødningen bagpladen, skiven og den tragt der sidder i luftfilteret plus en ubegrænset cdi burde gøre det en del bedre! Smil

Svar
#24
(18-12-2011, 19:53)Kasper hansen!! Skrev: Hvem har sagt at den køre 70km/t?

Jeg sagde at min kørte 70km/t når bagpladen er pillet samt skiven!

Dysen skal være større på min.

Jeg syntes rigtig godt om SF3 den køre godt og ja den er meget begrænset det gør også at man hverken behøves bruge tun udstødning eller få en større karburator man kan bare tage begrænsningerne i udstødningen bagpladen, skiven og den tragt der sidder i luftfilteret plus en ubegrænset cdi burde gøre det en del bedre! Smil

Mente også ubegrænset SF3...

At fjerne begrænsningerne i standard udstødningen vil efter min mening altid være utroligt dumt.
Ubegrænset CDI? Har jeg godt nok ikke hørt om til Speedfight 3, min tager da omkring de 10.000 omdr uden at klage.
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar


Forum spring: