Svar: 59
Tråde: 8
Datteren vil godt style sin scooter lidt, og ønsker sig disse blå dæk:
http://www.msp-tuning.dk/products/produc...3godND03pQ
Er der nogen der kender dem, og er de gode nok. Det handler jo om godt vejgreb først og fremmest. Jeg synes umiddelbart de ser lidt ræser-agtige ud på mønstret, og til tørvejr, da de ikke ser ud til at have meget dræn. Nogen der ved noget om dem, og har erfaring med dem måske
Svar: 9.696
Tråde: 125
(17-11-2011, 13:42)VGAtorben Skrev: Datteren vil godt style sin scooter lidt, og ønsker sig disse blå dæk:
Er der nogen der kender dem, og er de gode nok. Det handler jo om godt vejgreb først og fremmest. Jeg synes umiddelbart de ser lidt ræser-agtige ud på mønstret, og til tørvejr, da de ikke ser ud til at have meget dræn. Nogen der ved noget om dem, og har erfaring med dem måske 
De er direkte livsfarlige, der er intet greb i dem overhovedet ligeså snart det er fugtigt eller koldt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Ok, tak for hurtigt svar Darkside. Det var også min vurdering ud fra billedet, så de er helt droppet. Kender du andre dæk i blå, som er gode. De nuværende er mærket 10*3,50
Svar: 12.709
Tråde: 83
(17-11-2011, 13:42)VGAtorben Skrev: Datteren vil godt style sin scooter lidt, og ønsker sig disse blå dæk:
Ingen erfaring med dem, men ifølge flere tyske fora, er de kinesiske Innova dæk åbenbart noget, man skal holde sig fra. Dårligt vejgreb, ujævne, og en en miserabel holdbarhed, der skulle ligge på maks. en sommer
Dækmønsteret, ligner heller ikke noget, der har ligget mange tanker bag ved, og slet ikke noget, der ville kunne fortrænge bare den mindste vandpyt på vejen  . Her er mønsteret på et Innova, og et K58
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 9.696
Tråde: 125
(17-11-2011, 14:00)VGAtorben Skrev: Ok, tak for hurtigt svar Darkside. Det var også min vurdering ud fra billedet, så de er helt droppet. Kender du andre dæk i blå, som er gode. De nuværende er mærket 10*3,50
Jeg tror desværre at Innova er det eneste firma der producerer dæk i blå farve.
Hvis der sidder standard dæk på scooteren nu så ville jeg anbefale dig at købe et sæt kvalitets dæk (I sort), der er ikke så meget styling over det, men det er rart at vide scooteren i det mindste har ordenlig kontakt med asfalten.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Sikkerhed frem for alt, især når det er min datter der skal køre på dem. Jeg må prøve om jeg kan finde nogle andre gode dæk i stedet i blå. Ellers må vi finde på en anden måde, at lave lidt personligt præg. Den er ny, så der skal ikke males på den
Ok, så ikke lige det sidste du skrev. Nej jeg kan heller ikke google noget frem på blå dæk ellers.
Svar: 207
Tråde: 11
(17-11-2011, 14:12)VGAtorben Skrev: Sikkerhed frem for alt, især når det er min datter der skal køre på dem. Jeg må prøve om jeg kan finde nogle andre gode dæk i stedet i blå. Ellers må vi finde på en anden måde, at lave lidt personligt præg. Den er ny, så der skal ikke males på den 
Stylingstape kunne måske være en mulighed?
Se evt. her: Fælgbånd
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.
(17-11-2011, 16:24)Wifebeater Skrev: Stylingstape kunne måske være en mulighed?
Se evt. her: Fælgbånd
Ja det var et vældig godt alternativ, og meget billigere og nemmere 
Tak for forslaget.
Svar: 207
Tråde: 11
(18-11-2011, 15:44)VGAtorben Skrev: Ja det var et vældig godt alternativ, og meget billigere og nemmere 
Tak for forslaget.
Og knap så livsfarligt
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.
|