Søg Garagen Hej Gæst! Register

Har smidt penge efter en PS3
#1
Er den pengene værd, og mon det er nødvendigt med en udvidet forsikring på den? Jeg tænker her på diverse problemer, der kan opstå så den må reppes.

Jeg er nemlig træt af at min stationære computer ikke kan spille de nyeste spil, trods den har kræfter nok. Fifa 11's markering til diverse menu'er fiser op/ned konstant, ligemeget hvordan jeg indstiller skidtet. Det gider jeg ikke bøvle med, så derfor vil jeg prøve en PS3.

Havde den allerførste model der kom til landet i 90'erne, men solgte den fordi spillene var for dyre (og det er de stadig Blink med øjet ). Den skal primært bruges til sportsspil (fodbold, ishockey, og bil/mc race).
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(03-11-2011, 02:12)Jps Skrev: Er den pengene værd, og mon det er nødvendigt med en udvidet forsikring på den? Jeg tænker her på diverse problemer, der kan opstå så den må reppes.

Jeg er nemlig træt af at min stationære computer ikke kan spille de nyeste spil, trods den har kræfter nok. Fifa 11's markering til diverse menu'er fiser op/ned konstant, ligemeget hvordan jeg indstiller skidtet. Det gider jeg ikke bøvle med, så derfor vil jeg prøve en PS3.

Havde den allerførste model der kom til landet i 90'erne, men solgte den fordi spillene var for dyre (og det er de stadig Blink med øjet ). Den skal primært bruges til sportsspil (fodbold, ishockey, og bil/mc race).

Den er klart pengene værd. Du får jo ikke kun en spillemaskine, men et helt media center. Jeg har haft min i over et år, og har ikke haft problemer af nogen art.
Eneste anke er, hvornår 4'eren kommer?

Edit: Til sammenligning med XBox'en skal det nævnes, at det på PS3 er fuldstændig gratis at spille online - hvis det er det, man er til.
PS3 vandt med BluRay desuden formatkrigen mod HD-DVD (som i øvrigt var tilkøb til Boxen).
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.


Svar
#3
Ja som der nævnes er den pengene værd. Smil

Men, drop det forsikring fis, det er kun til for at de kan tjene penge på dig. Pas på den, så sker der ikke noget, som ikke en garanti kan dække.

De forsikringer de har,er typisk hvis du kommer til at spilde en eller anden form for væske i den, så dækker garantien jo ikke. Så forsikringen er ikke noget værd.

- Med hensyn til spil, kan de jo købes brugt. Grin
Svar
#4
(03-11-2011, 09:59)Wifebeater Skrev: Eneste anke er, hvornår 4'eren kommer?

Til maj, har jeg læst eller var det der demo'en bliv færdig iår. Har læst lidt om det og der stod maj men kan ikke huske om det var 2011 eller 2012 demo'en bliv færdig eller om det var de regne med den udkom, men jeg kigger lige og ser om jeg kan finde det
Svar
#5
Kan ikk finde det jeg så sidst men det her ser mere rigtig ud med dato. Engang imellen 2012-1014 står der

http://www.sonyps4gaming.com/category/ab...ystation-4

Siden er ikke på dansk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-11-2011, 13:37)mads180 Skrev: Kan ikk finde det jeg så sidst men det her ser mere rigtig ud med dato. Engang imellen 2012-1014 står der

http://www.sonyps4gaming.com/category/ab...ystation-4

Siden er ikke på dansk

Så skal man nok regne med 2016 Blink med øjet
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.


Svar
#7
Jeg har overvejet om kæresten skulle have en ps3 også, faktisk af ca. samme årsag. Hvis vi skal forsøge af følge med på pc'en hardware-mæssigt, til de nye spil, så kan vi jo hurtigt købe os fattige. Levetiden på en konsol er ligesom længere, hvor man stadig kan få de nye spiludgivelser.

Spørgsmålstegn
Dog vil jeg stille jer et spørgsmål (håber det er ok jeg låner et hjørne af tråden til det?);
Kæresten foretrækker at spille f.eks. CoD med tastatur. Ville man kunne koble et tastatur til en ps3 og så spille spillet som man gør på PC, eller er man bundet til at bruge ps'ens controller(e)?
Svar
#8
(03-11-2011, 15:11)Ottosen Skrev: Jeg har overvejet om kæresten skulle have en ps3 også, faktisk af ca. samme årsag. Hvis vi skal forsøge af følge med på pc'en hardware-mæssigt, til de nye spil, så kan vi jo hurtigt købe os fattige. Levetiden på en konsol er ligesom længere, hvor man stadig kan få de nye spiludgivelser.

Spørgsmålstegn
Dog vil jeg stille jer et spørgsmål (håber det er ok jeg låner et hjørne af tråden til det?);
Kæresten foretrækker at spille f.eks. CoD med tastatur. Ville man kunne koble et tastatur til en ps3 og så spille spillet som man gør på PC, eller er man bundet til at bruge ps'ens controller(e)?

Det kan lade sig gøre at koble et tastatur til en PS3, den har ganske normale USB porte i fronten, jeg skal dog ikke kunne svare på om det kan sættes op i spil så man kan bruge sådan et, men er lige ved at tro det burde være muligt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
PS3, er blevet bestilt. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(03-11-2011, 16:09)DarkSide Skrev: Det kan lade sig gøre at koble et tastatur til en PS3, den har ganske normale USB porte i fronten, jeg skal dog ikke kunne svare på om det kan sættes op i spil så man kan bruge sådan et, men er lige ved at tro det burde være muligt.
Ja, det var nemlig om det kan sættes op i spillene, jeg mente. Det ser desværre ud til, efter lidt googling, at man evt skal investere i et stykke hardware og sætte imellem, som programmeres til at oversætte tastetryk fra tastaturet, for ps'en. Dvs fuskeløsning og ikke "out of the box". Æv da også.

Altså ser det ud til at der er 2 muligheder:
1: Forsøge at følge med i pc-ræset. Ond
2: Vænne sig til at spille med controller og acceptere at tastatur er en fuskerløsning.

Jeg stemmer for 2'eren (vænne sig til controlleren), men det er jo let for mig at sige. Grin

Svar
#11
(03-11-2011, 18:15)Ottosen Skrev: Ja, det var nemlig om det kan sættes op i spillene, jeg mente. Det ser desværre ud til, efter lidt googling, at man evt skal investere i et stykke hardware og sætte imellem, som programmeres til at oversætte tastetryk fra tastaturet, for ps'en. Dvs fuskeløsning og ikke "out of the box". Æv da også.

Altså ser det ud til at der er 2 muligheder:
1: Forsøg at følge med i pc-ræset. Ond
2: Vænne sig til at spille med controller og acceptere at tastatur er en fuskerløsning.

Jeg stemmer for 2'eren (vænne sig til controlleren), men det er jo let for mig at sige. Grin

Jeg har så også brugt tastatur når jeg spiller, men joypad på PS3'en er faktisk slet ikke så ringe.

Nu har jeg en PS3 med Custom firmware så jeg har lidt flere muligheder end normalt, derimod også til fusk Smil

Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
(03-11-2011, 18:18)DarkSide Skrev: Jeg har så også brugt tastatur når jeg spiller, men joypad på PS3'en er faktisk slet ikke så ringe.

Nu har jeg en PS3 med Custom firmware så jeg har lidt flere muligheder end normalt, derimod også til fusk Smil
Vi har nemlig en gammel ps1 og en ps2. Til ps2'en har vi faktisk adskillige fede spil, deriblandt også 2 af CoD-spillene, men det falder ikke i god jord at spille det med controller, så det regner jeg heller ikke med at det ville på 3'eren. Hmrf. Sur

Ja naturligvis er der noget custom ved din, Dark! Griner Jeg havde ikke forventet andet! Blink med øjet

Ser frem til at høre om du bliver glad for din, jps! Tillykke med den i hvert fald.
Svar


Forum spring: