03-01-2006, 17:53
Hejza... Ville sådan set bare lige spørge om noget med begrænsninger. Er der nogen der ved, hvor begrænsningerne sidder på en Keeway?

Begrænsninger på en Keeway?
|
03-01-2006, 17:53
Hejza... Ville sådan set bare lige spørge om noget med begrænsninger. Er der nogen der ved, hvor begrænsningerne sidder på en Keeway?
![]()
03-01-2006, 17:59
Spørgsmål ang. Keeway Skrev:Hejza... Ville sådan set bare lige spørge om noget med begrænsninger. Er der nogen der ved, hvor begrænsningerne sidder på en Keeway? Det gør T ![]()
03-01-2006, 21:15
Ja da, kender da lidt til det
![]() ![]() Vario har en skive, ud med den. Forrøret til udstødningen er så tyndt som en blyant det skal skiftes, eller ny udstødning. Prop i luftfilteret, ud med den(husk at dysse op). Det er vist det hele. T\
TruckStar
03-01-2006, 22:40
T Skrev:Ja da, kender da lidt til det Er der ikke noget med en skål ved remskiverne der kan fjernes(den yderste) mod koblingen?? Den forhindre at remmen, kommer helt op(mener jeg?).
04-01-2006, 14:45
T Skrev:Nej sådan en er der ikke, ihvertfald ikke på min ! Det er de 2 nederst til venstre på billedet(ved remskiverne) jeg mener ![]()
04-01-2006, 16:59
T Skrev:Yep er helt med, men der er ikke nogen Det var satans. ![]()
04-01-2006, 22:18
Hej T...
Tak for svaret, det lyder som om du har fat i noget. ![]() Havde godt tænkt på det med forrøret og skiven i vario, men resten manglede jeg sørme... Så jeg vil bare lige takke dig... Lige et spg. mere... Hvis jeg gør de ting, som du har sagt, hvad tror du så den kommer til at køre... Evt. kun med større forrør og skiven ude??? ![]()
05-01-2006, 20:35
Den vil nok lægge sig på ca. 60-65 på eget speedo. Så vi snakker omkring 60 i den virkelige verden. Det giver ikke rigtig noget på toppen at fjerne proppen i luftfilteret, kun på optrækket kan det mærkes. Men få et rustfrit forrør på udstødningen, de andre ruster simpelthen så hurtigt.
T\
TruckStar
06-01-2006, 16:31
Ok... Det lyder skam godt
![]() ![]() På forhånd tak ![]()
06-01-2006, 16:42
Gæst Skrev:Ok... Det lyder skam godt Pil luftfilterkassen a', så skulle "dutten" gerne sidde bagved. Den sidder formentlig fast med 2 skruer( gør det på min BiG). Men det giver kun mere lyd og måske lidt optræk, når den er fjernet. Husk at mere larm fra en scooter tiltrækker politiet, og evt. dine naboer(klager over larm) ![]() |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|