Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsninger på en Keeway?
#61
Du kan kigge lidt her http://www.gyr.frac.dk/vario/vario.htm

En grundig foto serie over hvordan man skifter kilerem og ruller på scooter, plus lidt mere.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#62
Min mekker plejer at have forrør hjemme til ca. 180 kr., men det er den ikke rustfrie slags. Jeg vil ikke anbefale det, de holder max et par år.

T\
TruckStar
Svar
#63
LETSINDIG Skrev:Du kan kigge lidt her http://www.gyr.frac.dk/vario/vario.htm

En grundig foto serie over hvordan man skifter kilerem og ruller på scooter, plus lidt mere.

T Skrev:Min mekker plejer at have forrør hjemme til ca. 180 kr., men det er den ikke rustfrie slags. Jeg vil ikke anbefale det, de holder max et par år.

T\

Ok... Tak for den gode guide LETSINDIG Grin Tror godt jeg kan bruge den.

Ok T... Men vil egentlig kun have et rustfrit forrør :P Har du nogle erfaringer med over nettet inde fra den hjemmeside, som havde det der forrør til 370 kr ,- ? Spørgsmålstegn
Svar
#64
Hvis det er Dans værksted vi snakker om er de ret pålidelige.
TruckStar
Svar
#65
Spørgsmål til T.

Dit udstødning på din Matrix, er det rustfrit ?
Har nemlig lige fundet ud af, at mit er begyndt at ruste Ked af det Ligner det i hvert fald. Det er begyndt at blive brunt, hvor udgangen eller hvad man nu kalder det er...
Synes bare ikke at det kan passe at det allerede skal ruste Ked af det...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#66
Gæst Skrev:Spørgsmål til T.

Dit udstødning på din Matrix, er det rustfrit ?
Har nemlig lige fundet ud af, at mit er begyndt at ruste Ked af det Ligner det i hvert fald. Det er begyndt at blive brunt, hvor udgangen eller hvad man nu kalder det er...
Synes bare ikke at det kan passe at det allerede skal ruste Ked af det...


Jeg tillader mig lige at svare på dit spørgsmål "gæst" :wink:
Hvis dit rør er helt nyt og rustfrit Smil, så er det naturligt at det enten får en brunlig eller blålig farve, og det er på grund at den høje varme, der er lige ved udstødningsporten. Jeg ved der findes et middel der kan begrænse det, men kan ikke huske navnet, desværre.
Svar
#67
Min er ikke rustfri og den ruster som bare fanden. Jeg satser på at skifte den til foråret. Så vil jeg restaurere den originale og bruge den som vinter-potte. Alle udstødninger ruster eller tærer sådan er det bare!
TruckStar
Svar
#68
Ok :P
Svar
#69
T: Du skrev at en brgrænsning var proppen i luftfilteret. Er det bare den, som stikker op af selve luftfilteret eller ?
Altså den hvor der bare er et hul i den og så går den ned i filteret ?
Spørgsmålstegn

Fjernede nemlig den i går på en af mine venners scootere. Men den fik alt for meget luft ?? Og og døde bare Ked af det... Kan det så være at den skal dyses op eller hvad ?

På forhånd tak :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#70
Gæst:
Begrænsningen i luftfilteret på en Listo ser således ud: http://billig-scooter.dk/album_showpage.php?pic_id=354 - mon ikke det er noget af det samme som på din?

Min Listo fik alt for meget luft ved at fjerne begrænsningen.
Du skal sikkert dyse en 20 størrelser op, men et gæt ville være at du også skal have et større cylinder som min. for at få noget ud af det øgede luft og benzin.
Svar
#71
Jaeh sådan kunne den have set ud, men det gør den ikke Fortvivletcooter: Princippet er nu nok det samme.
Det ligner mest af alt en snorkel og ja der skal dyses op. Mener jeg kører med 74 dyse. Min kunne heller ikke køre uden proppen før der blev dyset op. Den sagde bare buahhhh... og gik ud.
TruckStar
Svar
#72
Hvad kører din Keeway her nu T?
Svar


Forum spring: