Søg Garagen Hej Gæst! Register

Puch Maxi P Tuning ?
#1
Hej, jeg kunne godt tænke mig en lille sprinter Cool havde tænkt på en Maxi. Spørgsmålet lyder. Har i et kvalificeret gæt om hvad den vil køre med dette lavet

Cylinder: udboret, polerede kanaler, portet udstødnings-kanal og portet indsugning
Topstykke: planet Grøn grin
Stempel: hakket og slebet ved udstødnings-siden
ForrørFortvivlettandard
Udstødning: cigaren
Karburator: standard boret op til 14,5 mm
Gearing: Den højeste der kan trækkes Blink med øjet
Stel: afstivet flere steder Griner

Vil den kunne køre 75 på GPS. Har nemlig et vædemål igang Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(08-09-2011, 21:36)kristian1207 Skrev: Hej, jeg kunne godt tænke mig en lille sprinter Cool havde tænkt på en Maxi. Spørgsmålet lyder. Har i et kvalificeret gæt om hvad den vil køre med dette lavet

Cylinder: udboret, polerede kanaler, portet udstødnings-kanal og portet indsugning
Topstykke: planet Grøn grin
Stempel: hakket og slebet ved udstødnings-siden
ForrørFortvivlettandard
Udstødning: cigaren
Karburator: standard boret op til 14,5 mm
Gearing: Den højeste der kan trækkes Blink med øjet
Stel: afstivet flere steder Griner

Vil den kunne køre 75 på GPS. Har nemlig et vædemål igang Blink med øjet

Det ikke alt det du skriver der er lige let i praktisk... Smil

Det ikke nemt at bore en kaburator op så det bliver godt med mindre man har det helt rigtige værktøj Smil - Og sådan er det også med cylinderen da de fleste cylindere til puch maxi så vidt jeg ved er hårdt forkrommede og derfor ikke mulig at bore op efter hvad jeg har hørt Smil ...


Mvh Rene

Svar
#3
(08-09-2011, 21:45)mrperfektone Skrev: Det ikke alt det du skriver der er lige let i praktisk... Smil

Det ikke nemt at bore en kaburator op så det bliver godt med mindre man har det helt rigtige værktøj Smil - Og sådan er det også med cylinderen da de fleste cylindere til puch maxi så vidt jeg ved er hårdt forkrommede og derfor ikke mulig at bore op/hone efter hvad jeg har hørt Smil ...


Mvh Rene

Svar
#4
Jeg tvivler meget på om du kommer over 50-55 med den opsætning, der skal alligevel lidt til før en Maxi kommer op på 75 ægte.

Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(08-09-2011, 21:45)mrperfektone Skrev: Det ikke alt det du skriver der er lige let i praktisk... Smil

Det ikke nemt at bore en kaburator op så det bliver godt med mindre man har det helt rigtige værktøj Smil - Og sådan er det også med cylinderen da de fleste cylindere til puch maxi så vidt jeg ved er hårdt forkrommede og derfor ikke mulig at bore op efter hvad jeg har hørt Smil ...


Mvh Rene

Jeg tror du skulle have valgt dit nick med større omhu, du har ihvertfald ikke forstand på ret meget af det du blander dig i.

Nu har jeg personligt aldrig skruet i Maxi, men ved da fra flere at alt det krævede var en fil, boremaskine og lidt diverse, det er trods alt ikke raketvidenskab.

Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(08-09-2011, 21:51)DarkSide Skrev: Jeg tror du skulle have valgt dit nick med større omhu, du har ihvertfald ikke forstand på ret meget af det du blander dig i.

Nu har jeg personligt aldrig skruet i Maxi, men ved da fra flere at alt det krævede var en fil, boremaskine og lidt diverse, det er trods alt ikke raketvidenskab.

Ja at bore plumben ud af cylinderen. Men ikke at bore cylinderen op til et større stempel Smil
Svar
#7
(08-09-2011, 21:56)mrperfektone Skrev: Ja at bore plumben ud af cylinderen. Men ikke at bore cylinderen op til et større stempel Smil

Det var det jeg troede han mente Smil
Svar
#8
(08-09-2011, 21:56)mrperfektone Skrev: Ja at bore plumben ud af cylinderen. Men ikke at bore cylinderen op til et større stempel Smil

Hvem har snakket om at gøre det?
Svar
#9
(08-09-2011, 21:51)DarkSide Skrev: Jeg tror du skulle have valgt dit nick med større omhu, du har ihvertfald ikke forstand på ret meget af det du blander dig i.

Nu har jeg personligt aldrig skruet i Maxi, men ved da fra flere at alt det krævede var en fil, boremaskine og lidt diverse, det er trods alt ikke raketvidenskab.

Du har helt ret Smil ..... - Jeg har nok skruet mere end du tror jeg er udannet mekaniker men uanset hvad jeg siger vil du jo ikke tage imod så det spild af tid Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(08-09-2011, 21:57)kristian1207 Skrev: Hvem har snakket om at gøre det?

Ingen åbenbart men det troede jeg du mente - Man kan jo misforstå uden at blive slagtede vel Smil ?
Svar
#11
(08-09-2011, 21:59)mrperfektone Skrev: Du har helt ret Smil ..... - Jeg har nok skruet mere end du tror jeg er udannet mekaniker men uanset hvad jeg siger vil du jo ikke tage imod så det spild af tid Smil

Behøver jeg virkelig kommentere hvor dum du er at høre på ?

Og hvis du er uddannet mekaniker, så skal du satme da vist have dine skole penge tilbage, du kender alt til intet, og intet til alt.

Puch Maxi er så simpel at skrue i man skulle tro det er løgn, et godt råd, bland dig uden om ting du intet aner om, så slipper du for at ligne en idiot Blink med øjet

Ah vent, for sent.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
(08-09-2011, 22:02)DarkSide Skrev: Behøver jeg virkelig kommentere hvor dum du er at høre på ?

Og hvis du er uddannet mekaniker, så skal du satme da vist have dine skole penge tilbage, du kender alt til intet, og intet til alt.

Puch Maxi er så simpel at skrue i man skulle tro det er løgn, et godt råd, bland dig uden om ting du intet aner om, så slipper du for at ligne en idiot Blink med øjet

Ah vent, for sent.

I lige mådeSmil
Svar


Forum spring: