Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny sæson af politiets arbejde på Kanal 5
#1
http://www.kulturplakaten.dk/kanal-5-gar...rkelighed/

Og for dem som ikke gider klikke på linket og læse.

Sæsonpremiere på “Hundepatruljen” tirsdag den 6. september 2011 kl. 20.00
Premiere på “Strisser på landet” tirsdag den 6. september 2011 kl. 20.30
Sæsonpremiere på “Politijagt” onsdag den 7. september 2011 kl. 20.00
Sæsonpremiere på “Krimi5″ torsdag den 8. september 2011 kl. 20.00
Sæsonpremiere på “Krimi5 Special” torsdag den 8. september 2011 kl. 22.55

Jeg vil tro at udsendelserne vises samme dag og på samme tidspunkt hver uge.

Tjek Kanal 5 tv guide. for genudsendelser.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg så de 2 udsendelser i går, hold da k... hvor er der mange (og lange) reklamepauser. Og når de så bruger flere minutter på at fortælle hvad man HAR set, så er det til at blive vanvittig af.

Udsendelserne i sig selv er ok, men jeg tror ikke jeg kommer til at se ret mange af dem Ond
Svar
#3
(07-09-2011, 19:20)Teddy Skrev: Jeg så de 2 udsendelser i går, hold da k... hvor er der mange (og lange) reklamepauser. Og når de så bruger flere minutter på at fortælle hvad man HAR set, så er det til at blive vanvittig af.

Udsendelserne i sig selv er ok, men jeg tror ikke jeg kommer til at se ret mange af dem Ond
Vi er helt enige Teddy, bortset fra at jeg skal se alle afsnit af Politijagt, og sikkert også de andre udsendelser. Ah måske ikke Krimi5.

• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#4
Så det meste af afsnittet idag, men gider ikke se de efterfølgende, på grund af de sk*** reklameblokke. De burde forbydes midt i en udsendelse.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(07-09-2011, 21:17)Jps Skrev: Så det meste af afsnittet idag, men gider ikke se de efterfølgende, på grund af de sk*** reklameblokke. De burde forbydes midt i en udsendelse.

Ja, det nærmer sig USA'ske tilstande. Derovre, kører de reklamer 1/3 af tiden!!!!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-09-2011, 21:34)Teddy Skrev: Ja, det nærmer sig USA'ske tilstande. Derovre, kører de reklamer 1/3 af tiden!!!!

Grunden til de gør det på flere danske kanaler herhjemme, er jo at signalet sendes fra England, mig bekendt. Og de har jo andre regler end her i landet. Men jeg vil så mene at når diverse kanaler har kontorer og dermed en adresse her i landet, skal de også underlægge sig danske love.

Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(07-09-2011, 19:20)Teddy Skrev: Jeg så de 2 udsendelser i går, hold da k... hvor er der mange (og lange) reklamepauser. Og når de så bruger flere minutter på at fortælle hvad man HAR set, så er det til at blive vanvittig af.

Udsendelserne i sig selv er ok, men jeg tror ikke jeg kommer til at se ret mange af dem Ond

De reklamepauser og reklamer for egne udsendelser, er en ren pestilens, der gør ulideligt, at se på. Da mit tv-signal var analogt, havde jeg en hd-optager og brænder, der selv kunne "pause reklamerne ud", mens den optog en udsendelse.

Nu er mit signal jo blevet digitalt, og optageren virker derfor ikke mere. Jeg kan dog på mit nye fjernsyn tilslutte en lille ekstern harddisk i et af USB-stikkene (der hænger nu en lille 1 Tb Free Agent bag fladskærmen), men den skal være formateret i Samsungs eget format, så man kan kun se optagelserne på fjernsynet, og altså ikke hive dem over på pc'en, eller på et andet fjernsyn - heller ikke, af samme fabrikat Græder . Men jeg kan også Timeshifte, uden at investere i den berømte havenisse boks. Desværre, kan den kun optage det program, man sidder og ser, eller programmeres til at optage, når man ikke ser fjernsyn. Jeg gør så det, at jeg programmere fjernsynet til, at optage de udsendelser/serier, jeg vil se de næste uger, og så ser jeg dem fra harddisken, hvor jeg kan spole over reklamer Fræk . Jeg er endda blevet så doveb, at jeg også i ugens fjersynprogrammer vælger/afkrydser på skærmen, de udsendelser, jeg vil se hver dag, og så skifter dyret selv til tiden. Og nej, der endnu ingen, der har knækket Samsungs kode og formatering, så man kan konvertere videoformatet Ond

Så nu må jeg hellere lige programmere de nye afsnit Grin
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#8
Skønt at kunne se programmet uden reklamer Smil

Jeg kan virkelig ikke klare der normalt skal sendes reklamer hvert 5 minut, det er ved at være for meget af det gode.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Jeg har Yousee Clear. Dvs. også et analog signal. Smil

Har så et mediacenter bygget over et gl. ASUS P5B og hvor jeg har købt 2 stk.Hauppauge PVR-500 analog dual tuner til ialt 100kr på DBA og smidt i. Grin

Dem er der jo ingen der gider have mere, men det virker perfekt i Windows MCE, og optag 4 programmer eller optag 3 og se et andet. Cool

Så de kanaler der er slemme med reklamepauser optager jeg bare, og spoler i bagefter.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(08-09-2011, 00:04)barden Skrev: Jeg har Yousee Clear. Dvs. også et analog signal. Smil

Det har jeg også, da det er standard for alle YouSee kunder, problemet er bare, at de flest kanaler kun sendes ud over nettet, digitalt.

Jeg har måttet investere i et kodekort til tv'et (gider ikke have endnu en boks stående), for at kunne se alle dem, jeg har tilgang til. Der er godt nok meget møg imellem, men det er så pillet fra i program oversigten Smil

TV serier, ser jeg for det meste, på computeren - uden reklamer Grin
Svar
#11
(08-09-2011, 07:07)Teddy Skrev: Det har jeg også, da det er standard for alle YouSee kunder, problemet er bare, at de flest kanaler kun sendes ud over nettet, digitalt.

Jeg har måttet investere i et kodekort til tv'et (gider ikke have endnu en boks stående), for at kunne se alle dem, jeg har tilgang til. Der er godt nok meget møg imellem, men det er så pillet fra i program oversigten Smil

TV serier, ser jeg for det meste, på computeren - uden reklamer Grin

Hmm. Så må du have You see Nothing. FrækGrin

Langt de fleste kanaler kan vi stadig se med analog signal i boligforeningen, heller ingen boks, bare antennekablet i og så virker det bare. Smil

Svar
#12
(08-09-2011, 08:53)barden Skrev: Hmm. Så må du have You see Nothing. FrækGrin

Langt de fleste kanaler kan vi stadig se med analog signal i boligforeningen, heller ingen boks, bare antennekablet i og så virker det bare. Smil

Men ikke i HD, eller i samme kvalitet, som det digitale signal Fræk

PS! Vi er desværre "tvangsindlagt" hos YouSee, og deres helt vanvittige "pakkeløsninger", man ikke selv kan sammensætte Ond . Så hvis du vil se en kanal, skal du købe en hel pakke med kanaler, du aldrig ser - det er det rene bondefangeri OndOnd .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: