Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pinhead
#1
Ja, så kunne jeg ikke styre mig mere, og der skulle indkøbes lidt mere arcade udstyr, denne gang blev det så 2 ældre Playmatic maskiner fra slut 70'erne.

De bliver leveret i morgen, så skal der nok komme nogen billeder Smil

Det drejer sig om en Playmatic Chance og en Playmatic Party.

Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Her er et par af den ene maskine:

[Image: IMGP7874.jpg]
[Image: IMGP7876.jpg]
[Image: IMGP7881.jpg]
[Image: IMGP7892.jpg]

Med tanke på maskinen er fra 1978 så er den i pæn stand, har diverse fejl og mangler, men burde være mulig at få lavet i stand.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Jeg tror jeg har spillet på sådan en for en del år siden Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
(01-09-2011, 15:03)emil-jensen Skrev: Jeg tror jeg har spillet på sådan en for en del år siden Smil

Bestemt muligt, jeg kunne godt tænke mig at kende dens historie, jeg tror det er over 10 år siden den sidst har været tilsluttet, møntindkast er kodet til de helt gamle 1 kroner Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Okey nice Smil så der da lidt historie, der skal læses om den hehe Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nå, det går stille og roligt den rigtige vej med at få liv i den "Chance" igen, selve MPU boardet skulle hovedrenoveres da det kom til stykket, og jeg har generelt været plaget af 1 skridt frem, 500 skridt tilbage.

Sådan en gammel Spansk maskine er bestemt ikke nem at renovere, slet ikke fordi der stort set intet info findes om dem.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
(09-09-2011, 15:51)DarkSide Skrev: Nå, det går stille og roligt den rigtige vej med at få liv i den "Chance" igen, selve MPU boardet skulle hovedrenoveres da det kom til stykket, og jeg har generelt været plaget af 1 skridt frem, 500 skridt tilbage.

Sådan en gammel Spansk maskine er bestemt ikke nem at renovere, slet ikke fordi der stort set intet info findes om dem.

Surt da, håber det lykkes for dig:P
Svar
#8
(09-09-2011, 16:29)bummand Skrev: Surt da, håber det lykkes for dig:P

Skal nok lykkes, spørgsmålet er bare hvor mange år det ender med at tage. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
(09-09-2011, 16:32)DarkSide Skrev: Skal nok lykkes, spørgsmålet er bare hvor mange år det ender med at tage. Smil

HeheGrin, blir vel svært hvis der skal mange reservedele til:P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(09-09-2011, 16:56)bummand Skrev: HeheGrin, blir vel svært hvis der skal mange reservedele til:P

Det er næsten umuligt at finde reservedele til den type maskine, firmaet lukkede i enten 84 eller 86, så stumper er der ikke mange af tilbage.

Jeg har heldigvis en reservemaskine, men der kommer nok til at mangle lidt alligevel.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
(09-09-2011, 17:00)DarkSide Skrev: Det er næsten umuligt at finde reservedele til den type maskine, firmaet lukkede i enten 84 eller 86, så stumper er der ikke mange af tilbage.

Jeg har heldigvis en reservemaskine, men der kommer nok til at mangle lidt alligevel.

Hvorfor så bruge tid og penge på den Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(09-09-2011, 17:03)Jps Skrev: Hvorfor så bruge tid og penge på den Blink med øjet.

Fordi det er da spændende!Grin, kunne da være sjovt at spille på sådan en igen.

(Ikke fordi jeg lige har prøvet men kan godt forstå ham :P)
Svar


Forum spring: