27-08-2011, 19:45
(Dette opslag var sidst ændret: 27-08-2011, 19:47 af Skyteam DAX.)
Jeg skulle skille en Classic's kaliber ad, det tog ca ½ time, da jeg ikke ville knække noget, se billeder, sådan kan den se ud efter et par år 
Først finde et sted hvor man har godt styr over kaliberen
Så finde det rette værktøj, og bruge mindst mulig kraft
Her er så den åbne kaliber
Så fjernes den fastgroede bremseklods
Nu kan man gå i gang med at rense den, igen med mindst mulig kraft, jeg brugte en Dremmel med nylonbørster, og en lille plastic skruetrækker jeg har liggende.
Flere billeder følger

Først finde et sted hvor man har godt styr over kaliberen
Så finde det rette værktøj, og bruge mindst mulig kraft
Her er så den åbne kaliber
Så fjernes den fastgroede bremseklods
Nu kan man gå i gang med at rense den, igen med mindst mulig kraft, jeg brugte en Dremmel med nylonbørster, og en lille plastic skruetrækker jeg har liggende.
Flere billeder følger
Hold nallerne fra roterende dele, og må dine guder være med dig og dine.
Suzuki K50 II 1973
Aprilia Classic 1999 *3
Gilera Touring 50 1974
Suzuki GS750 1978
Suzuki K50 II 1973
Aprilia Classic 1999 *3
Gilera Touring 50 1974
Suzuki GS750 1978