Søg Garagen Hej Gæst! Register

Finde en ordenlig Piaggio NRG Power dt
#1
Hej jeg kunne godt tænke mig at skifte men dejlige speedfight 2 ud så har gået lidt og luret på sådan en Piaggio Nrg Power dt men jeg kan ikke rigtig finde nogle ordenlige her på Sjælland hverken på Scootergalleri eller DBA håber den er nogle der kan hjælpeSmil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tror ikke der er andet for end at vente, vi kan jo ikke skabe en til dig for at sælge den Grøn grin
Speedfight número dos
Svar
#3
Jeg må være ærlig og sige jeg vil hellere have en Speedfight frem for en NRG Power DT Smil

NRG'en virker en anelse plastik agtig.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
(16-08-2011, 21:15)mkr Skrev: Tror ikke der er andet for end at vente, vi kan jo ikke skabe en til dig for at sælge den Grøn grin

det kunne godt være at der var en der havde set en Smil
Svar
#5
(16-08-2011, 21:17)DarkSide Skrev: Jeg må være ærlig og sige jeg vil hellere have en Speedfight frem for en NRG Power DT Smil

NRG'en virker en anelse plastik agtig.

har du haft en Nrg Power DT ? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(16-08-2011, 21:17)DarkSide Skrev: Jeg må være ærlig og sige jeg vil hellere have en Speedfight frem for en NRG Power DT Smil

NRG'en virker en anelse plastik agtig.

Ja speedfight ser lækker ud... det eneste problem de underligt nok er, er de knallerter på BS under 2-takter som har flest problemer :P
Svar
#7
(17-08-2011, 04:05)Morten-Turi Skrev: Ja speedfight ser lækker ud... det eneste problem de underligt nok er, er de knallerter på BS under 2-takter som har flest problemer :P

Det er ikke maskinens kvalitet, der er problemet. Det er derimod det faktum, at folk piller for meget.
Du finder ikke meget bedre kvalitet end den, Peugeot kan tilbyde.
Svar
#8
(17-08-2011, 04:05)Morten-Turi Skrev: Ja speedfight ser lækker ud... det eneste problem de underligt nok er, er de knallerter på BS under 2-takter som har flest problemer :P

Ikke så underligt, det er en populær model, og en model der har solgt meget.

Svar
#9
http://www.dba.dk/piaggio-nrg-power-dt-2...-76805211/ Var det noget?:P
Eller http://www.dba.dk/piaggio-nrg-power-dt-2...-76747202/ sig hvis er er forkert på den Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(16-08-2011, 22:35)SandiestMm Skrev: har du haft en Nrg Power DT ? Smil

Nej, men jeg har skruet en del i dem, og i forhold til de gamle NRG så er de i plastik kvalitet. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: