Søg Garagen Hej Gæst! Register

HOT 50 nyt frontskjold
#1
Hej alle
Hvis jeg skal skifte mit frontskærm ud på min hot 50 fra -03, kan det så passe at man skal tage hele forgaflen af før man kan skifte det. Hvis det er sådan, er der så nogen der ved om det er svært, og er der nogen der nærmere kan forklare hvordan man gør det?

Det er f.eks denne skærm jeg taler om: http://www.kgi.dk/product-1482-430.php

Mvh kevin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(08-08-2011, 22:42)kevenpl Skrev: Hej alle
Hvis jeg skal skifte mit frontskærm ud på min hot 50 fra -03, kan det så passe at man skal tage hele forgaflen af før man kan skifte det. Hvis det er sådan, er der så nogen der ved om det er svært, og er der nogen der nærmere kan forklare hvordan man gør det?

Det er f.eks denne skærm jeg taler om: http://www.kgi.dk/product-1482-430.php

Mvh kevin

Jeps, hele forgaflen skal afmonteres før du kan skifte skærmen. En tåbelig løsning fra PGO's side af. Men det er der vist rettet op på sidenhen?
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(08-08-2011, 23:11)Jps Skrev: Jeps, hele forgaflen skal afmonteres før du kan skifte skærmen. En tåbelig løsning fra PGO's side af. Men det er der vist rettet op på sidenhen?

Ja det er der Grin
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
Men er der nogen der har effaringer med det?
Svar
#5
(08-08-2011, 23:52)kevenpl Skrev: Men er der nogen der har effaringer med det?

Ja, jeg prøvede på en bekendts Hot. Men opgav. Eller rettere han opgav, da vi var nået halvvvejs. Smil

Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nåååhh, det er der for de er gået over til de nye forskærme, da skal man bare fjerne 4 skruer.. Smil
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar


Forum spring: