Søg Garagen Hej Gæst! Register

Større kabu = svære at starte?
#1
Kan det passe hvis jeg går fra, at have en 12.5 mm kabu til at, have en 21mm kabu. Bliver det så svære at starte knallerten? Har jeg bare hørt fra en ven Fortvivlet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(27-06-2011, 02:16)sqpl Skrev: Kan det passe hvis jeg går fra, at have en 12.5 mm kabu til at, have en 21mm kabu. Bliver det så svære at starte knallerten? Har jeg bare hørt fra en ven Fortvivlet

Du kan sige til din ven han tager fejl, en scooter er ikke svære at starte selvom der er større karburator på, mine maskiner starter altid i første forsøg Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Hvis en karburator bliver alt for stor til motoren, kan det give problemer med, at indstille og starte den. Hvis du har en almindelig 50ccm, ser jeg ingen grundt til, at gå fra 12,5mm til en 21mm karburator.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
(27-06-2011, 07:27)kragen Skrev: Hvis en karburator bliver alt for stor til motoren, kan det give problemer med, at indstille og starte den. Hvis du har en almindelig 50ccm, ser jeg ingen grundt til, at gå fra 12,5mm til en 21mm karburator.

Ah, du skal længere op end 21mm før det kan blive et problem, jeg har kørt med en 21mm på et standard kit uden problemer.

Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(27-06-2011, 17:40)DarkSide Skrev: Ah, du skal længere op end 21mm før det kan blive et problem, jeg har kørt med en 21mm på et standard kit uden problemer.

Er der nogen fordele i at opgradere standard til størrere?
PGO X-Hot '09 - 8000km

A baby seal walks into a club.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(27-06-2011, 17:40)DarkSide Skrev: Ah, du skal længere op end 21mm før det kan blive et problem, jeg har kørt med en 21mm på et standard kit uden problemer.

At du kan indstille den, er jo ikke ensbetydende med, at det ikke kan give problemer for andre mindre erfarne - især med luften Blink med øjet . Jeg kan dog stadig ikke se, at en 21'er skulle gavne noget særligt, på en standardmaskine. En 19 burde være alt rigeligt, hvis det endelig skal være.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
(27-06-2011, 18:24)kragen Skrev: At du kan indstille den, er jo ikke ensbetydende med, at det ikke kan give problemer for andre mindre erfarne - især med luften Blink med øjet . Jeg kan dog stadig ikke se, at en 21'er skulle gavne noget særligt, på en standardmaskine. En 19 burde være alt rigeligt, hvis det endelig skal være.

Jeg er helt enig i at en 21 er overkill, men det er stadigt ikke det samme som den er umulig at køre med Blink med øjet

Til standard ville jeg personligt ikke gå over 17.5, men det kan bestemt også mærkes på en ellers standard maskine.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#8
Jeg har fået et par PB'er om karburatorstørrelse, og jeg troede Flov, at folk vidste nogenlunde, hvordan man beregnede størrelsen - men det er åbenbart ikke tilfældet. Så jeg lægger derfor en beregningsformel ind i Tips&TricksBlink med øjet
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: