Søg Garagen Hej Gæst! Register

45 gik i små sko?
#1
Jeg ved ikke, hvad der gik af kalorius, men et langt stræk fra Ring-2 til Borups Alle ad bl.a. Hillerødgade (samlet vel 1500 m) havde jeg på cykelstien en 45 CityScooter bag mig.

Ingen overhaling, og jeg stak af fra ham i optræk det første sted. (Og jeg kører bestemt ikke vildt!)

Og der var vel at mærke kun ringe trafik ude på vejen, mens vi inde ved mig måtte både igennem vejarbejde og forbi langsomtgående cykler.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Mon det giver et klip i kortet ?

Jeg så mange 45'ere på cykelstien før i tiden her i Århus når den voldsom traffikerede Grenåvej var klumpet sammen. Men det er tilsyneladende aftaget af en eller anden grund, måske politiet har hapset et par stykker, (eller fordi jeg altid påpegede, at de skulle fise ud på kørebanen ?..hehe), de skal fa'me heller ikke ligge med 45-50 stykker inde blandt cykler og lovlige 30'ere.

Men det kan være det er anderledes på den overtraffikerede ø ?.. :P
Svar
#3
Energy Skrev:Mon det giver et klip i kortet ?
Hæ !
Måske man skulle konstuere en med en vis lighed slikkepind og begynde at vifte folk om ørene med den, når de ter sig Ond

Her i byen er der naturligvis en reel risiko for, at man ved en sådan gerning får en kniv i maven eller en hjernerystelse. Hjelmen vil muligvis tage en del af ved det sidste, men ...

Fandt man for øvrigt nogensinde ham scooter-stikkeren fra Vanløse?
Svar
#4
walker1 Skrev:Fandt man for øvrigt nogensinde ham scooter-stikkeren fra Vanløse?

Nåja, det har man da aldrig rigtigt fuld op på i medierne - syns jeg de generelt er rigtig dårlige til, scoopet er åbenbart det vigtigste... :?
Svar


Forum spring: