17-06-2011, 08:58
(17-06-2011, 07:34)kragen Skrev: En omdrejningsbegrænser, er også en fartbegrænser
Ja, på en måde er den vel :P.
Ivecar plus 2023.
Politiværn?? ødelægger det ens scooter??
|
||
17-06-2011, 08:58
(17-06-2011, 07:34)kragen Skrev: En omdrejningsbegrænser, er også en fartbegrænser Ja, på en måde er den vel :P.
Ivecar plus 2023.
17-06-2011, 12:35
(17-06-2011, 08:58)Jps Skrev: Ja, på en måde er den vel :P. Det er ikke noget vi oplever - så hurtigt, kører vi jo ikke
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
17-06-2011, 12:49
(17-06-2011, 12:35)kragen Skrev: Det er ikke noget vi oplever - så hurtigt, kører vi jo ikke Næ, jeg kører jo næsten lovlig nu . Jeg kan ikke finde ringene til mine 2 Big's .
Ivecar plus 2023.
17-06-2011, 13:46
(16-06-2011, 14:31)kragen Skrev: Hvordan, havde du lige tænkt dig, det skulle foregå - hvis du mener, cutte for benzin/luft, samtidigt med, at politiværnet cutter? Ja det jeg ikke tænk over, men måske derfor jeg sagde svære ting. men en benzin hanen man styren benzinen på ville hjælpe lidt. Men luften aner jeg ikke helt men nogenlunde samme måde som en chokker
17-06-2011, 15:09
(17-06-2011, 13:46)mads180 Skrev: Ja det jeg ikke tænk over, men måske derfor jeg sagde svære ting. men en benzin hanen man styren benzinen på ville hjælpe lidt. Men luften aner jeg ikke helt men nogenlunde samme måde som en chokker Det er luftstrømmen pga. af vakuummet fra cylinderen, der bestemmer, hvor megen benzin, der trækkes ind, ikke benzinhanen. Chokeren bestemmer forholdet mellem bezin og luft, der slippes igennem. I teorien, kunne man godt lave en elektrisk ventilstyring af benzinhanen, så den lukkede og åbnede i takt med politiværnet, men i praksis ville det blot give problemer med, at få tømt og fyldt svømmerhuset, uden, at man bemærkede det.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
17-06-2011, 22:42
(17-06-2011, 15:09)kragen Skrev: Det er luftstrømmen pga. af vakuummet fra cylinderen, der bestemmer, hvor megen benzin, der trækkes ind, ikke benzinhanen. Chokeren bestemmer forholdet mellem bezin og luft, der slippes igennem. I teorien, kunne man godt lave en elektrisk ventilstyring af benzinhanen, så den lukkede og åbnede i takt med politiværnet, men i praksis ville det blot give problemer med, at få tømt og fyldt svømmerhuset, uden, at man bemærkede det. Ja det en del problemer, som jeg ikk lige have regne med men troede det ville være bedre at gør sådan Citat:Jeg har også mødt en betjent, der insisterede på, at man ved fuld gas skulle kunne høre en "begrænsning" . Der er noget, de har fået galt i halsen . Det var netop det, som betjentene fortalte mig. Tror dog, at jeg fortalte dem, at min knallert var CDI begrænset først. Så det de sagde var korrekt. At kunne høre en begrænsning er ingen fejl. Problemet er, hvis "fartbegrænseren" gør det på en måde, som lyder ulovligt - f.eks. prutter og larmer mere, end en typisk CDI begrænser. Det kan nemt ske, da CDI'en har bedre mulighed for at ændre timingen, i forhold til en ekstern "panserværn". Men stort set, er det samme teknik - de virker bare ikke altid på samme måde. Der findes også CDI'er, hvor du kan justere hastigheden på en skrue, og slå begrænsningen til/fra. | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|