Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stelnummer: hvilken årgang og er det en 30'er?
#1
Hej BS

Jeg har købt en Aprilia Rally

Med stelnummer: ZD4MD0100YS061580

Hvilken årgang er det? Og er det en 30 knallert hvis man altså kan læse det ud fra stelnummeret?

Og en sidste ting er det med nummerplader?
Ejer: Aprilia Rally
Har haft: PGO HOT 50, CPI popcorn, PGO Zip, Yamaha FS1,
Suzuki DM50, Sym DD50
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du ringer først til politiet og beder dem tjekke dit stelnummer, derefter til skat som så kan fortælle dig om det er en 30 eller 45 knallert Smil

En Sidenote, man skal aldrig købe noget uden papir uden at tjekke det først, der er jo altid en chance for den kan være stjålet.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
10. ciffer er "Y", så jeg gætter på, at den er fra år 2000.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
Han har skrevet under på at den ikke er stjålet... Ved hvor han bor og har hans CPR-nummer
Ejer: Aprilia Rally
Har haft: PGO HOT 50, CPI popcorn, PGO Zip, Yamaha FS1,
Suzuki DM50, Sym DD50
Svar
#5
(18-05-2011, 12:32)Mickger Skrev: Han har skrevet under på at den ikke er stjålet... Ved hvor han bor og har hans CPR-nummer

Det er overhovedet ingen garanti kan jeg så afsløre Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hm, den er vel ikke vandkølet standard ?

Jeg er ret sikker på det er en 45'er Rally
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Nej den er ikke vandkølet men hvad sagde godt nok at han havde sat ny cylinder på... men der er ingen spor af vandkøl
Ejer: Aprilia Rally
Har haft: PGO HOT 50, CPI popcorn, PGO Zip, Yamaha FS1,
Suzuki DM50, Sym DD50
Svar
#8
(18-05-2011, 12:34)DarkSide Skrev: Det er overhovedet ingen garanti kan jeg så afsløre Smil

Det er det selvfølgelig ikke Blink med øjet . Ejeren kan være fuld af løgn, eller har måske i god tro købt den af en tidligere ejer, der måske også har pyntet lidt på sandheden Fortvivlet . Man skal derfor altid få tjekket hos politiet, om den er meldt stjålet. Det betyder så heller ikke, at man kan være sikker på, at den ikke er stjålet. Politiet kan nemlig kun se de knallerter, folk har meldt stjålet, og hvor registreringen er nået til databasen.

Har man tjekket hos politet, og har man fået en underskrevet kvittering, med identifikation på sælger, risikerer man dog næppe, at blive sigtet for ulovlig omgang med hittegods, men må selvfølgelig aflevere knallerten, hvis det senere viser sig, at den tilhører en anden.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
(18-05-2011, 12:44)Mickger Skrev: Nej den er ikke vandkølet men hvad sagde godt nok at han havde sat ny cylinder på... men der er ingen spor af vandkøl

Jeg mindes først 30'er Rally'en kom efter 2002-2003, men du kan da lige ringe til enten den danske aprilia importør eller skat begge dele kan oplyse dig hvad det faktisk er for en maskine, jeg gætter på en gammel 45'er.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(18-05-2011, 12:44)kragen Skrev: Har man tjekket hos politet, og har man fået en underskrevet kvittering, med identifikation på sælger, risikerer man dog næppe, at blive sigtet for ulovlig omgang med hittegods, men må selvfølgelig aflevere knallerten, hvis det senere viser sig, at den tilhører en anden.

Jeg synes så at have læst en persons underskift er ikke gyldig med mindre personen er 18 eller over, jeg ved dog ikke om det er hold i det ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
tjekker forsikringen ikke om den er en 45 eller 30??? for den er forsikret som en 30 knallert +
Ejer: Aprilia Rally
Har haft: PGO HOT 50, CPI popcorn, PGO Zip, Yamaha FS1,
Suzuki DM50, Sym DD50
Svar
#12
(18-05-2011, 13:37)Mickger Skrev: tjekker forsikringen ikke om den er en 45 eller 30??? for den er forsikret som en 30 knallert

Nej de gør ikke, du kan forsikre en motorcykel som en 30 knallert uden det bliver tjekket, men jeg behøver vel ikke sige det er ulovligt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: