Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kæmpe oprydning i huset
#1
Er igang med oprydning i huset, og det har faktisk stået på i godt 2 mdr. nu. Det dog ufatteligt, hvad man kan få skrabet sammen, som husejer Grin

Jeg er simpelthen gået meget kritisk til værks, så ALT bliver gennemgået og sorteret. Og ca 90% af det sorterede er røget ud, og nu er jeg efterhånden nået til bunds i bunken, af ubrugelige ting og sager. En del af tingene, er computerrelateret (ledninger, ladere, defekte keyboards, stik, gamle ram og lyd/grafikkort), så er der diverse gamle el og telefonledninger, og jeg kunne blive ved med at nævne ting der ryger ud. Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Bare lidt af det der er samlet sammen og smidt ud. Det meste er røget videre til genbrugspladsen.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Vi har også været igang, ude foran, mangler det sidste bagved, men det værste er mit skur (gemmested) der skal også gåes hårdt til værks.
Der er næsten ikke plads til scooteren, og det går ikke !

Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#4
(10-04-2011, 23:01)Flemmingo Skrev: Vi har også været igang, ude foran, mangler det sidste bagved, men det værste er mit skur (gemmested) der skal også gåes hårdt til værks.
Der er næsten ikke plads til scooteren, og det går ikke !

Ja, køretøjet skal der sgi være plads til Smil. Det værste hos mig er de 25 paller jeg har stående. Grin


Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(10-04-2011, 23:08)Jps Skrev: Ja, køretøjet skal der sgi være plads til Smil. Det værste hos mig er de 25 paller jeg har stående. Grin

Dem sætter du bare ud ved vejen og laver en annonce på
DBA gratis annoncer Og nej du behøver ikke vise dit tlf nr, men blot skrive din mail. Ved at du sætter dem ude ved vejen, behøver du ikke at have fremmede i din have. Blink med øjet
Mange incl. mig selv kan nemlig godt bruge dem til brænde, så jeg vil tro at du nemt kommer af med dem.

• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(12-04-2011, 18:47)Bozzie Skrev: Dem sætter du bare ud ved vejen og laver en annonce på
DBA gratis annoncer Og nej du behøver ikke vise dit tlf nr, men blot skrive din mail. Ved at du sætter dem ude ved vejen, behøver du ikke at have fremmede i din have. Blink med øjet
Mange incl. mig selv kan nemlig godt bruge dem til brænde, så jeg vil tro at du nemt kommer af med dem.

Jeg bruger hverken DBA, Gul og gratis eller andre køb/salgsteder, til den slags.

De er faktisk stillet ud ved vejen til afhentning, men det er så vognmanden der kommer med træpiller til mig, der tager dem retur. Og de er intet værd i en brændeovn, efter at ha' stået ude i 1-2 år, uden overdækning.

Ivecar plus 2023.
Svar
#7
De brænder særdeles fint selvom de har stået ude i 2 år. De gør de paller jeg brænder ihvertfald.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#8
Hvis det er euro-paller, kan de sælges Blink med øjet .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
(12-04-2011, 19:26)kragen Skrev: Hvis det er euro-paller, kan de sælges Blink med øjet .

Der er Europaller imellem. Men nu får Træpillemesteren dem retur. Grin

Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(10-04-2011, 22:55)Jps Skrev: Bare lidt af det der er samlet sammen og smidt ud. Det meste er røget videre til genbrugspladsen.

Hold da op, huset må da næsten være tomt nu Smil
Svar
#11
(12-04-2011, 19:59)Søren26 Skrev: Hold da op, huset må da næsten være tomt nu Smil

Det tæt på Grin.

Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Ryddede lige 1.salen idag for skidt og møg idag Grin. Så NU er der ryddet op i alle rum. Havde det været med i udsendelsen fra Skrot til Slot (TV3), kunne jeg nok ha' fyldt 1½ container. Grin
Og kunne så ha' fået en masse penge til renovering af huset, det trænger det nemlig til.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: